Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych dla Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku.

Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-089 Białystok, ul. Kilińskiego 16
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 6767224 , fax. 0-85 6767220
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego
    ul. Kilińskiego 16 16
    15-089 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 0-85 6767224, fax. 0-85 6767220
    REGON: 54221240690000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaznicapodlaska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych dla Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, ich rozładunek, oraz ustawienie we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach (skręcenie regałów) Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku oraz filiach bibliotecznych na terenie miasta Białystok na koszt i ryzyko Wykonawcy. Oferowane meble winny być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone meble nie spełniają tego wymogu, Zamawiający odmówi odbioru części lub całości mebli, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Zamawiający wyznaczy termin dostarczenia mebli wolnych od wad, nie krótszy niż 7 dni. Materiały użyte do produkcji mebli będących przedmiotem zamówienia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie. Wymagania minimalne dotyczące gwarancji - minimum 36-miesięczna gwarancja jakości na przedmiot zamówienia. Wykaz mebli: Regał - 105 szt. stolik komputerowy - 9 szt. biurko - 3 szt. kontener na komputer -2 szt. krzesło - 31 szt. szafka jednodrzwiowa- 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ - na stronie internetowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500,00 złotych. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : BANK PEKAO S.A. 64 1240 5211 1111 0000 4919 5514
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1), 2) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2), 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3); 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp; Zamawiający żąda, aby wykonawca przedmiot zamówienia wykonał samodzielnie, bez udziału podwykonawców. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów stanowiących treść oferty, o których mowa w pkt 6 SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, albo do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych powyżej, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawców, dokument musi być złożony przez każdego z nich. 2) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z załącznikiem do formularza oferty SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawców, dokument musi być złożony przez każdego z nich. 3) oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Pzp 4) wykazu zrealizowanych dostaw (co najmniej trzech) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca zrealizowania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zrealizowano należycie, dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw np. referencje. 5) ponadto należy załączyć: a) formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego wzór formularza oferty, b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne), dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, c) stosowne Pełnomocnictwo/a - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaznicapodlaska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach