Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 74 47 002 , fax. 085 7447133
- Data zamieszczenia: 2013-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
ul. M. Skłodowskiej-Curie 23 23
15-950 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 74 47 002, fax. 085 7447133
REGON: 00029382900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mbeli wraz z montażem ZP/PN-25/13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 23: 1.1. Pracownia Biologii Molekularnej - pokój nr 72: 1) zestaw stołów A - 1 szt. 2) kontener A - 4 szt. 3) kontener B - 3 szt. 4) szafa z szufladami - 1 szt. 5) szafa z drzwiami - 1 szt. 6) panel z szafkami wiszącymi - 1 szt. 7) zestaw szafek wiszących - 1 szt. 8) krzesło obrotowe - 4 szt. 9) taboret obrotowy - 1 szt. 10) podwieszany uchwyt na komputer - 6 szt.; 1.2. Pracownia czynników zakaźnych przenoszonych przez krew - pokój nr 21: 1) zestaw stołów B - 1 szt. 2) kontener A - 4 szt. 3) kontener B - 2 szt. 4) szafka pod zlew - 1 szt. 5) zestaw szafek wiszących - 1 szt. 6) podwieszany uchwyt na komputer - 3 szt.; 1.3. Gabinet Z-cy Dyrektora ds. medycznych: 1) biurko z pomocnikiem - 1 szt. 2) szafa aktowa ze szkłem - 1 szt. 3) szafa ubraniowo-aktowa - 1 szt. 4) stół konferencyjny - 1 szt. 5) szafka ze szkłem - 1 szt. 6) krzesło obrotowe - 1 szt.; 1.4. Pracownia Konsultacyjna Immunologii Krwinek Czerwonych: 1) zestaw szafek wiszących - 1 szt. 1.5. Pokój nr 204: 1) krzesła obrotowe - 2 szt. 2. Dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zamontowane, gotowe do użytku oraz ustawione lub zawieszone w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określony został Specyfikacją techniczną, stanowiącą Załącznik nr 1a do SIWZ oraz rysunkami, stanowiącymi Załącznik nr 1b do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. V O/Białystok 36 1500 1344 1213 4004 0133 000 z dopiskiem -Wadium w procedurze nr ZP/PN-25/13. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, dokument wniesionego wadium (oryginał) należy złożyć wraz z ofertą, przy czym dokument ten nie może stanowić całości z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli na potrzeby Działu Administracyjnego Politechniki Białostockiej - DO-120.362/66/16
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej - DO-120.362/54/16
Dodano: 2016-06-02 - Dostawę mebli na potrzeby Wydziału Mechanicznego Politechniki Białostockiej
Dodano: 2016-04-28 - Dostawę mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej; Nr sprawy:DO-120.362/18/16
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa i montaż mebli biurowych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku
Dodano: 2016-03-01 - Dostawa mebli na potrzeby Wydziału Mechanicznego Politechniki Białostockiej
Dodano: 2015-12-02 - Dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Politechniki Białostockiej, Nr sprawy: DO-120.362/218/15
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa mebli biurowych i szkolnych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Suwałkach im. prof. Edwarda F. Szczepanika w Suwałkach.
Dodano: 2015-10-23 - Dostawa i montaż mebli w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Rudka
Dodano: 2015-10-15 - Dostawa do Starostwa Powiatowego w Sokółce mebli biurowych i urządzeń aktywnych do systemu kolejkowego
Dodano: 2015-09-22