Przetargi.pl
Dostawa materiałów szewnych i opatrunkowych na potrzeby „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o.o.

"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19300 Ełk, ul. Baranki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 621 96 50 , fax. 087 621 96 33
  • Data zamieszczenia: 2018-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
    ul. Baranki 24
    19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 621 96 50, fax. 087 621 96 33
    REGON: 51099686100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www..promedica.elk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów szewnych i opatrunkowych na potrzeby „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych i opatrunkowych na potrzeby „Pro-Medica” w Ełku Sp. z o. o. Szczegółowe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik numer 1 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium jak poniżej : 1) Pakiet 1 – 1.100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100) 2) Pakiet 2 – 90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt złotych 00/100) 3) Pakiet 3 – 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100) 4) Pakiet 4 – 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100) 5) Pakiet 5 – 40,00 zł (słownie: czterdzieści złotych 00/100) 6) Pakiet 6 – 350,00 zł, (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100) 7) Pakiet 7 – 1.200.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) 8) Pakiet 8 – 40,00 zł (słownie: czterdzieści złotych 00/100) 9) Pakiet 9 – 30,00 zł (słownie: trzydzieści złotych 00/100) 10) Pakiet 11 – 50,00 zł, (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100) 11) Pakiet 12 – 400,00 zł, (słownie: czterysta złotych 00/100) 12) Pakiet 13 – 100,00 zł, (słownie: sto złotych 00/100) 13) Pakiet 14 – 400,00 zł, (słownie: czterysta złotych 00/100) 14) Pakiet 15 – 200,00 zł, (słownie: dwieście złotych 00/100) 15) Pakiet 16 – 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych 00/100) 16) Pakiet 17 – 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych 00/100) 17) Pakiet 18 – 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100) 18) Pakiet 19 – 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100) 19) Pakiet 20 – 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych 00/100) 20) Pakiet 21 – 350,00 zł, (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100) 21) Pakiet 22 – 100,00 zł, (słownie: sto złotych 00/100) 22) Pakiet 23 – 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiada i będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy) zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 211 z późn. zm.). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń (świadectw).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty (zał. nr 2 do SIWZ) wypełniony i podpisany zgodnie z postanowieniami SIWZ, wraz z podaniem: imienia i nazwiska, nazwy (Firmy) oraz adresu (siedziby), a także nr faksu i adresu e- mail Wykonawcy, przedmiot zamówienia oraz wartości zamówienia wyrażonej liczbowo i słownie kwotą brutto (łącznie z podatkiem VAT), obejmującej całkowity koszt realizacji zamówienia, 2) formularz asortymentowo-cenowy (zał. nr 8 do SIWZ) wypełniony i podpisany zgodnie z postanowieniami SIWZ, 3) Katalogi w języku polskim dla każdego zaoferowanego produktu (ulotki informacyjne producenta lub karty produktu poświadczające opis przedmiotu zamówienia i identyfikujące produkt itp.). 4) Próbki wraz z instrukcją użytkowania w języku polskim – w ilości określonej w rozdz. VI ust. 4. Próbki powinny być tak oznakowane, by umożliwiały identyfikację wykonawcy oraz z podaniem asortymentu, którego dotyczy. 4) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wzór stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach