Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg
- Adres: 61-553 Poznań, Jana Spychalskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 357 901, , fax. 618 334 651
- Data zamieszczenia: 2020-02-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
Jana Spychalskiego 34
61-553 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 357 901, , fax. 618 334 651
REGON: -0000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów reklamowych na potrzeby Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego materiałów reklamowych wyszczególnionych i opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ (opis zamówienia – formularz cenowy) oraz załączniku nr 2 do SIWZ (wzory materiałów reklamowych). - Termin dostaw poszczególnych materiałów reklamowych określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. - W dniu podpisania umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy logotyp POSiR w plikach, gwarantujących należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. - W przypadku materiałów reklamowych, które muszą zostać sporządzone zgodnie z projektem graficznym Zamawiającego np. kalendarz trójdzielny ścienny, smycze, kołonotes, Zamawiający przekaże odpowiedni projekt graficzny, najpóźniej na 21 dni przed planowaną datą dostawy danego materiału reklamowego, określoną w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku materiałów reklamowych, dla których termin dostawy został wyznaczony na dzień 20 marca 2020 roku, Zamawiający przekaże projekt graficzny w dniu podpisania umowy. - Materiały reklamowe będą dostarczane do miejsca każdorazowo wskazanego przez Zamawiającego. - Wraz z ofertą należy dołączyć próbki (wzory) oferowanych materiałów: w ilości po 1 sztuce, dla każdej pozycji wymienionej w załączniku nr 1 do SIWZ, w przykładowym kolorze i z dowolnym nadrukiem. Próbki (wzory) stanowią element oferty, na ich podstawie dokonana zostanie ocena ofert w kryterium „jakość”. Nie podlegają one zatem uzupełnieniu na podstawie art 26 ust 3 ustawy. Jeśli Wykonawca nie złoży wymaganych próbek wraz z ofertą, oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy– treść oferty nie odpowiada treści SIWZ. - W przypadku próbek Zamawiający dopuszcza złożenie jednej próbki dla kilku pozycji o identycznych parametrach. - Materiały dostarczane Zamawiającemu w trakcie realizacji zamówienia, nie mogą odbiegać rozmiarem, jakością nadruku i koloru od tych przedstawionych jako próbka (wzór) wraz z ofertą. - Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca musi złożyć ofertę na całość zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej. - Każdy projekt materiału reklamowego przed produkcją musi zostać przesłany do akceptacji Zamawiającego, za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail: a.sobczyk@posir.poznan.pl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają powyższy dokument dla każdego z nich.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa gadżetów promocyjnych z logo Uniwersytetu Kaliskiego
Dodano: 2023-10-30 - Działania informacyjne i promujące Gminę Jarocin
Dodano: 2023-02-02 - Działania informacyjne i promujące Gminę Jarocin
Dodano: 2023-01-20 - sukcesywna dostawa parasoli i torb bawełnianych z logo UAM
Dodano: 2021-02-26 - Działania informacyjne i promujące Gminę Jarocin
Dodano: 2021-02-12 - Dostawa upominków reklamowych z logo RCKiK.
Dodano: 2021-02-08 - Dostawa upominków reklamowych z logo RCKiK
Dodano: 2021-01-29 - Dostawa upominków reklamowych z logo RCKiK.
Dodano: 2021-01-18 - Dostawa upominków reklamowych z logo RCKiK
Dodano: 2021-01-13 - dostawę parasoli i torb bawełnianych z logo UAM
Dodano: 2020-12-28