Przetargi.pl
Działania informacyjne i promujące Gminę Jarocin

Gmina Jarocin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, Al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 499 500 , fax. 627 472 225
  • Data zamieszczenia: 2021-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
    Al. Niepodległości 10
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 627 499 500, fax. 627 472 225
    REGON: 25085470200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://jarocin.pl/pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Działania informacyjne i promujące Gminę Jarocin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 5.1. Przedmiotem zamówienia są działania informacyjne i promujące Gminę Jarocin mające na celu zwiększenie świadomości opinii publicznej o działaniach podejmowanych przez Gminę i kreowanie jej pozytywnego wizerunku. Wszystkie materiały i gadżety promocyjne muszą zawierać logo lub herb Gminy Jarocin, które dostępne są dla Wykonawcy na portalu www.jarocin.pl w zakładce: Menu - O Jarocinie, chyba że Zamawiający wskaże inne wymagane oznakowanie. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo przedstawić projekt materiałów i gadżetów promocyjnych do akceptacji. Wykonawca musi otrzymać akceptację Zamawiającego przed produkcją materiałów i gadżetów promocyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do znakowania gadżetów i materiałów promocyjnych z zachowaniem pełniej kolorystyki lub wersji jednokolorowej logo lub herbu Gminy Jarocin. Treści komunikatów, oświadczeń, informacji przygotowywanych i publikowanych przez Wykonawcę musi być każdorazowo uzgadniania z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do otrzymania akceptacji zgody Zamawiającego na lokalizację poszczególnych billboardów. Wykonawca zobowiązany jest do podania osoby do kontaktu wraz z jej numeru komórkowego, który będzie dostępny dla Zamawiającego w gotowości od godz. 6.00 do 22.00 od poniedziałku do niedzieli. Zamawiający zobowiązuje się do wskazania osoby do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcą. Wykonawca zobowiązany jest do reagowania w ciągu maksymalnie do 30 minut od czasu otrzymania od Zamawiającego informacji na zaistniałe zdarzenie. Reakcja może polegać na przybyciu do siedziby Zamawiającego lub zamieszczeniu informacji na profilu społecznościowym Gminy Jarocin, przygotowaniu i rozesłaniu komunikatu prasowego (do mediów uzgodnionych z Zamawiającym), przygotowaniu przemówienia lub pisma okolicznościowego oraz informacji lub zwołaniu konferencji prasowej (w miejscu wskazanym przez Zamawiającego). Ww. treści muszą być każdorazowo uzgadniane i zaakceptowane przez Zamawiającego. Wszystkie materiały lub informacje przygotowywane w ramach zamówienia muszą być zaakceptowane przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do wskazania osób, które bezpośrednio w imieniu Zamawiającego będą dokonywały akceptacji projektów. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 22 46 20 00-6 Materiały reklamowe 92 11 12 50-9 Produkcja filmów informacyjnych 22 30 00 00-3 Pocztówki, karty okolicznościowe i inne druki 30 19 97 92-8 Kalendarze 79 34 00 00-9 Usługi reklamowe i marketingowe 22 20 00 00-2 Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny 22 10 00 00-1 Drukowane książki, broszury i ulotki 92 21 00 00-6 Usługi radiowe 79 34 11 00-7 Doradcze usługi reklamowe 5.3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawia Tom III SIWZ. 5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy. 5.5. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących usługi będące przedmiotem umowy w trakcie realizacji zamówienia. 5.6. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22462000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach