Politechnika Opolska ogłasza przetarg
- Adres: 45-271 Opole, ul. Stanisława Mikołajczyka 5
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4006256, 4006294 , fax. 077 4006294, 4556080
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Opolska
ul. Stanisława Mikołajczyka 5 5
45-271 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4006256, 4006294, fax. 077 4006294, 4556080
REGON: 00000173230000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów promocyjnych oraz usługi promocyjne w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej Politechniki Opolskiej oraz projektu współfinansowanego przez Unię Europejską (nr sprawy ZP/D/35/2009). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów promocyjnych oraz usługi promocyjne w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej Politechniki Opolskiej oraz projektu współfinansowanego przez Unię Europejską (nr sprawy ZP/D/35/2009). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2 Spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3 Dotyczy części I, III: Wykazują się znajomością i doświadczeniem, tj. zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie minimum trzy dostawy materiałów promocyjnych, każda o wartości powyżej 30.000,- zł brutto, przy czym za dostawę o wartości powyżej 30 000 zł. uważa się również wykonanie kilku dostaw dla jednego podmiotu w okresie kolejnych 12 miesięcy. 4 Dotyczy części II: Wykazują się znajomością i doświadczeniem, tj. zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat, przed dniem ogłoszenia o przetargu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej 3 filmy reklamowe dla podmiotów gospodarczych lub innych instytucji, przy czym co najmniej 1 film promocyjny dotyczący funduszy Unii Europejskiej lub inicjatyw UE. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniezej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia na dzień składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Dotyczy części I, III: Wykaz dostaw artykułów promocyjnych, co najmniej trzy o wartości 30 000 zł brutto każda, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszej procedury, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowane wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 4a do SIWZ; 4 Dotyczy części II: Wykaz zrealizowanych filmów reklamowych, co najmniej 3 filmy reklamowe dla podmiotów gospodarczych lub innych instytucji, przy czym co najmniej 1 film promocyjny dotyczący funduszy Unii Europejskiej lub inicjatyw UE, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszej procedury, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowane wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 4b do SIWZ; 5 Dokumenty potwierdzające, że dostawy bądź usługi, wyszczególnione w ww. wykazie zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-05-05 - Dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-04-19 - Wykonanie i dostarczenie materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby RPO WO 2014-2020 oraz Programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska. Nr postępowania: DOA-IV.272.22.2016
Dodano: 2016-04-01 - Kompleksowa kampania promocyjna związana z realizacją projektu Ochrona trzmiela i siedlisk z nim związanych oraz promowanie postaw społecznych sprzyjających ochronie bioróżnorodności w Województwie Opolskim. Nr postępowania: DOA-IV.272.21.2016
Dodano: 2016-04-01 - Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Centrum Zarządzania Projektami Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa materiałów promocyjnych polegająca na realizacji 2 zadań w ramach Planu operacyjnego KSOW 2014-2020 dla Województwa opolskiego na lata 2016-2017: Zadanie 1: Dostawa materiałów promocyjnych w ramach realizacji Planu komunikacyjnego Zadanie 2: Dostawa materiałów promocyjnych w ramach realizacji operacji z partnerem KSOW. Nr postępowania: DOA-IV.272.13.2016
Dodano: 2016-03-23 - Usługa wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na szkolenia. Nr postępowania: DOA-IV.272.7.2016
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2016-02-02