Przetargi.pl
Dostawa materiałów promocyjnych oraz usługi promocyjne w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej Politechniki Opolskiej oraz projektu współfinansowanego przez Unię Europejską (nr sprawy ZP/D/35/2009).

Politechnika Opolska ogłasza przetarg

  • Adres: 45-271 Opole, ul. Stanisława Mikołajczyka 5
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4006256, 4006294 , fax. 077 4006294, 4556080
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Opolska
    ul. Stanisława Mikołajczyka 5 5
    45-271 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4006256, 4006294, fax. 077 4006294, 4556080
    REGON: 00000173230000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów promocyjnych oraz usługi promocyjne w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej Politechniki Opolskiej oraz projektu współfinansowanego przez Unię Europejską (nr sprawy ZP/D/35/2009).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów promocyjnych oraz usługi promocyjne w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej Politechniki Opolskiej oraz projektu współfinansowanego przez Unię Europejską (nr sprawy ZP/D/35/2009).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2 Spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3 Dotyczy części I, III: Wykazują się znajomością i doświadczeniem, tj. zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie minimum trzy dostawy materiałów promocyjnych, każda o wartości powyżej 30.000,- zł brutto, przy czym za dostawę o wartości powyżej 30 000 zł. uważa się również wykonanie kilku dostaw dla jednego podmiotu w okresie kolejnych 12 miesięcy. 4 Dotyczy części II: Wykazują się znajomością i doświadczeniem, tj. zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat, przed dniem ogłoszenia o przetargu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej 3 filmy reklamowe dla podmiotów gospodarczych lub innych instytucji, przy czym co najmniej 1 film promocyjny dotyczący funduszy Unii Europejskiej lub inicjatyw UE. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniezej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia na dzień składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Dotyczy części I, III: Wykaz dostaw artykułów promocyjnych, co najmniej trzy o wartości 30 000 zł brutto każda, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszej procedury, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowane wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 4a do SIWZ; 4 Dotyczy części II: Wykaz zrealizowanych filmów reklamowych, co najmniej 3 filmy reklamowe dla podmiotów gospodarczych lub innych instytucji, przy czym co najmniej 1 film promocyjny dotyczący funduszy Unii Europejskiej lub inicjatyw UE, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszej procedury, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowane wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 4b do SIWZ; 5 Dokumenty potwierdzające, że dostawy bądź usługi, wyszczególnione w ww. wykazie zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach