Przetargi.pl
Budowa części ulicy Ogrodowej w Chróścinie dz. nr 402/52

Gmina Dąbrowa ogłasza przetarg

  • Adres: 49-120 Dąbrowa, ul. ks. prof. J. Sztonyka 56
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 464 10 10 , fax. 0-77 464 10 10
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa
    ul. ks. prof. J. Sztonyka 56 56
    49-120 Dąbrowa, woj. opolskie
    tel. 0-77 464 10 10, fax. 0-77 464 10 10
    REGON: 53141304700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminadabrowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa części ulicy Ogrodowej w Chróścinie dz. nr 402/52
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa części ulicy Ogrodowej w Chróścinie dz. nr 402/52 polegająca m.in. na wykonaniu następującego zakresu prac: - wycinka 8 szt. drzew z karczowaniem pni - budowa kolektora kanalizacji deszczowej z rur PVC 315 mm - 117 m - budowa studzienek ściekowych z przykanalikami - 4 szt - wykonanie 815 m2 koryta z wywozem gruntu oraz podbudowy i nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego - wykonanie wjazdów i chodnika z kostki betonowej na podbudowie tłuczniowej - 415 m2 - przestawienie słupa telefonicznego zgodnie z dokumentacją projektowa stanowiącą załącznik do SIWZ w zakresie określonym w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przetargowe w wysokości 7.000 zł /słownie: siedem tysięcy zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wyłączeni z udziału przetargu: Z ubiegania się o zamówienia publiczne wyklucza się wykonawców określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. z późn. zm.). W celu potwierdzenia posiadania ww. wymagań wykonawca przedstawi dokumenty określone w pkt. 10 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz - oferta wykonawcy- wraz z podaniem ceny oferty. oraz jako załączniki ponumerowane wg porządku przedstawionego poniżej. nr 1 - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych /wzór w zał./ - W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 zobowiązany jest złożyć Pełnomocnik ustanowiony do reprezentowania Wykonawców, natomiast każdy z Wykonawców występujących wspólnie składa oświadczenie na mocy art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia /wydany (lub potwierdzony) nie wcześniej niż 6 m-cy od daty składania ofert/ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), nr 3 - zaakceptowany projekt umowy /projekt w załączeniu/ nr 4 - kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót + nośniki kosztów nr 5 - kopię uprawnień budowlanych /dot. branży drogowej/ nr 6 - wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wzór w załączeniu; Wymaganie podstawowe: roboty o wartości (brutto) min. 300.000zł nr 7 - referencje /dokumenty/ potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 6 zostały wykonane należycie, Wymaganie podstawowe: Łączna suma pozytywnych referencji ww. robót powinna wynosić min. 3 nr 8 dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminadabrowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach