Miejski Urząd Pracy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-080 Lublin, ul. Niecała 14
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 466 5200 , fax. 081466 5201
- Data zamieszczenia: 2011-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
ul. Niecała 14
20-080 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 466 5200, fax. 081466 5201
REGON: 43121364700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mup.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów papierniczych, biurowych i eksploatacyjnych dla Miejskiego Urzędu Pracy w Lublinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I postępowania: Dostawa materiałów papierniczych dla MUP 1. Papier do drukarek laserowych i kopiarek : 2 600 ryz 2. Papier składanka samokopiująca 1+1 do drukarki igłowej: 4 opakowania (900 kpl. w opakowaniu) 3. Koperta biała samoklejąca B5 (500 sztuk w opakowaniu): 2 opakowania 4. Koperta biała samoklejąca C6 (1000 sztuk w opakowaniu ): 20 opakowań 5. Koperta biała samoklejąca DL z okienkiem prawym (1000 sztuk w opakowaniu): 40 opakowań 6. Skoroszyt tekturowy zwykły, biały, bez liniału i napisów, tektura 250g/m2: 21 000 sztuk 7. Pocztowa książka nadawcza samokopiująca: 250 sztuk Część II postępowania: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek nazwa urządzenia i typ urządzenia - typ materiału oryginalnego - ilość zamawianych produktów 1. Toschiba eStudio 120 - Toner T1200 E, wydajność min. 8000 kopii A4 przy pokryciu 5% -1 sztuka 2. Toschiba eStudio 161 - Toner T1620 E, wydajność min. 16000 kopii A4 przy pokryciu 5% - 3 sztuki 3. Toschiba eStudio 205 - Toner T1640 E, wydajność min. 24000 kopii A4 przy pokryciu 5% - 4 sztuki 4. Kyocera KM 1635 - Toner TK-410, wydajność min. 15000 kopii A4 przy pokryciu 5% - 4 sztuki Część III postępowania: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do risografu nazwa urządzenia i typ urządzenia - typ materiału oryginalnego - ilość zamawianych produktów 1. Risograf RISO RZ 200 - Farba Riso Ink Z type E, S-4253E, wydajność min. 25000 kopii A4 przy pokryciu 6% - 14 sztuk 2. Risograf RISO RZ 200 - Matryca RZ, A4, 295 matryce A4 w jednej rolce - 5 sztuk Część IV postępowania: Zakup materiałów biurowo - eksploatacyjnych na potrzeby realizacji projektu Unia Przedsiębiorczych 1. Segregator A-4, szerokość grzbietu 75mm - 25 sztuk 2. Pojemnik na dokumenty ścięty - 20 sztuk 3. Papier ksero A-4 - 20 ryz 4. Skoroszyt plastikowy z otworami na wpięcie do segregatora A-4 - 30 sztuk 5. Długopis przezroczysty z gumowanym uchwytem - 30 sztuk 6. Wkład do długopisu SA-7CN - 2 opakowania 7. Zakreślacze tekstu fluorescencyjne - 10 sztuk 8. Poduszka do stempli - 4 sztuki 9. Zszywki stalowe, galwanizowane 26/6 - 5 opakowań 10. Taśma samoprzylepna z podajnikiem - 4 sztuki 11. Tusz wodny do stempli ręcznych i poduszek - 2 sztuki 12. Zakładki indeksujące - 10 opakowań 13. Listwy wsuwane do oprawy dokumentów - 1 opakowanie 14. Okładki do bindowania A 4 - 1 opakowanie 15. Klej w sztyfcie - 5 sztuk 16. Nożyk do cięcia papieru - 3 sztuki 17. Karteczki samoprzylepne z trwałą substancją klejącą- 20 bloczków 18. Marker permanentny wodny - 19 sztuk 19. Pióro żelowe z zatyczką i zapasowym wkładem - 20 sztuk 20. Długopis automatyczny z wymiennym metalowym wkładem - 20 sztuk 21. Płyta CD-R do jednokrotnego zapisu - 1 opakowanie 22. Koperty na CD białe z okienkiem - 50 sztuk 23. Papier ksero A-4 - 40 ryz 24. Segregator A-4 - 25 sztuk 25. Koperty na CD białe z okienkiem - 100 sztuk 26. Korektor w kształcie pióra - 5 sztuk 27. Skoroszyt plastikowy A4- 26 sztuk 28. Zszywki stalowe, galwanizowane 26/6 - 15 opakowań 29. Bloczek, kostka klejona, biała - 3 bloczki 30. Bloczek, kostka klejona, kolorowa - 3 bloczki 31. Dziurkacz biurowy do 40 kartek - 2 sztuki 32. Dziurkacz biurowy do 30 kartek - 2 sztuki 33. Zszywki stalowe, galwanizowane 23/8 - 5 opakowań 34. Gumka syntetyczna - 5 sztuk 35. Zszywacz biurowy metalowy zszywający do 30 kartek - 3 sztuki 36. Zszywacz biurowy metalowy z plastikowymi wykończeniami z możliwością zszywania do 45 kartek- 1 sztuka 37. Koszulki z poszerzanymi bokami, otwierane od góry z klapką - 4 opakowania 38. Temperówka plastikowa z pojemnikiem - 4 sztuki 39. Grzbiety plastikowe do bindowania o rozmiarze 12,5 mm - 3 opakowania 40. Grzbiety plastikowe do bindowania o rozmiarze 10 mm - 2 opakowania 41. Grzbiety plastikowe do bindowania o rozmiarze 14 mm - 2 opakowania 42. Pojemnik na spinacze - 5 sztuk 43. Okładki do bindowania, folia bezbarwna A 4 - 1 opakowanie 44. Płyta CD-R do jednokrotnego zapisu - 1 opakowanie 45. Teczka lakierowana z gumką, format A 4 - 12 sztuk 46. Box składany na dokumenty format A4- 16 sztuk Część V - Zakup materiałów biurowo - eksploatacyjnych na potrzeby realizacji projektu Outplacement-naszą szansą 1. Papier xero A4 - 75 ryz 2. Bloczki samoprzylepne - 30 sztuk 3. Zakładki indeksujące foliowe w kolorach fluorescencyjnych - 30 opakowań 4. Segregator 2 ringowy A4 foliowany, szerokość 5 cm - 15 sztuk 5. Segregator 2 ringowy A4 foliowany, szerokość 8 cm - 15 sztuk 6. Koszulki do segregatora A4 krystaliczne bezbarwne 50 mic. - 10 opakowań 7. Koszulki krystaliczne A4 PP min. 50 mic. - 5 opakowań 8. Przekładki do segregatora multiperforowane - 5 opakowań 9. Teczka skoroszytowa plus - 15 sztuk 10. Skoroszyt z folii PP - 100 sztuk 11. Teczka wiązana z białej tektury - 100 sztuk 12. Skoroszyt oczkowy z białej tektury z metalowymi kółkami - 100 sztuk 13. Teczka A4 kopertowa na zatrzask - 30 sztuk 14. Teczka szeroka z gumką z grubej folii PP - 15 sztuk 15. Teczka lakierowana, gładka z gumką - 30 sztuk 16. Długopis przeźroczysty z gumowanym uchwytem - 30 sztuk 17. Długopis automatyczny typu zenith lub równoważny- 30 sztuk 18. Zakreślacz fluorescencyjny - 8 opakowań 19. Marker do opisywania płyt CD/DVD - 3 sztuki 20. Marker permanentny, wodoodporny - 12 sztuk 21. Korektor w płynie 20 ml z aplikatorem (gąbka) - 5 sztuk 22. Korektor w taśmie - 10 sztuk 23. Korektor w piórze - 15 sztuk 24. Ołówek automatyczny na grafit 0,5 - 6 sztuk 25. Grafity 0,5 do ołówka automatycznego - 6 opakowań 26. Okładki do bindownicy - 2 opakowania 27. Ołówek sześciokątny z wysokiej jakości drewna - 30 sztuk 28. Gumki dwustronne dwukolorowe (ołówek-tusz) - 15 sztuk 29. Pióro żelowe z zatyczką i zapasowym wkładem - 15 sztuk 30. Temperówka plastykowa z pojemnikiem - 5 sztuk 31. Linijka z przeźroczystego tworzywa - 5 sztuk 32. Zszywki 24/8 - 30 opakowań 33. Rozszywacz- 15 sztuk 34. Dziurkacz z metalową obudową i mechanizmem - 4 sztuki 35. Spinacze okrągłe R 50 mm - 15 opakowań 36. Spinacze okrągłe R 33 mm - 15 opakowań 37. Spinacze okrągłe R 28 mm - 15 opakowań 38. Klej w sztyfcie 22 g - 6 sztuk 39. Taśma samoprzylepna z dyspenserem - 6 opakowań 40. Pojemnik kartonowy ścięty na dokumenty A4, szerokość 10 cm - 30 sztuk 41. Koperta papierowa biała na CD z okienkiem - 6 opakowań 42. Okładki do bindowania, folia przeźroczysta A4 - 2 opakowania 43. Listwy wsuwane do oprawy dokumentów do 50 kartek, formatu A4 - 6 opakowań 44. Listwy wsuwane do oprawy dokumentów do 25 kartek, formatu A4 - 6 opakowań 45. Listwy zatrzaskowe jednoelementowe, szer. 10 mm - 2 opakowania 46. Listwy zatrzaskowe jednoelementowe, szer. 15 mm - 2 opakowania 47. Zszywacz długoramienny - 2 sztuki 48. Folia do laminowania format A4 - 1 opakowanie 49. Etykiety samoprzylepne - 5 opakowań - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 211256922
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mup.bip.lublin.eu w zakładce Zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów szkolno-plastycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Trzydnik Duży na potrzeby realizacji projektu Razem ku wiedzy - programy rozwojowe realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny
Dodano: 2013-02-05 - Dostawa materialów biurowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, nr sprawy WL-2370/28/10
Dodano: 2010-08-23