Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 76
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 46 47 427 , fax. 81 46 47 427
- Data zamieszczenia: 2011-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie
ul. Krakowskie Przedmieście 76 76
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 46 47 427, fax. 81 46 47 427
REGON: 06071231400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-zachod.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i posesji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i posesji oraz utrzymanie terenów zielonych Sądu Rejonowego Lublin- Zachód w Lublinie. Łączna powierzchnia: a) wewnętrzna objęta usługą sprzątania wynosi - 12 804m2 b) terenów zewnętrznych wynosi - 6 437 m2 (w tym tereny zielone - 777m2) Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług sprzatania minimum 5 razy w tygodniu (w dni pracujące dla Zamawiającego). Kompleksowe usługi sprzątania obejmują m.in.: sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, schodów, pomieszczeń WC, łazienek, mycie okien i innych powierzchni (panele, lamperie, ściany wyłożone glazurą), czyszczenie mebli, wykładanie koszy workami foliowymi, wynoszenie śmieci we wskazane miejsce, czyszczenie wycieraczek do obuwia, pranie i odkurzanie wykładzin podłogowych (w tym dywanów) oraz zmywanie, pastowanie i froterowanie podłóg. Dodatkowo, 2 razy w okresie obowiazywania umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do prania wykładzin dywanowych, a w przypadku ich braku - czyszczenia podłóg w trzech Ośrodkach Kuratorskich (łączna powierzchnia zajmowana przez Ośrodki wynosi 176 m2). Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia środków i sprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia, a także dostaw mydła w płynie, papieru toaletowego i ręczników papierowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do s.i.w.z.. 2. Osoby, które będą wykonywały bezpośrednio usługi na rzecz Zamawiającego (sprzątające, a także sprawujące bezpośredni nadzór) nie mogą być skazane za popełnienie przestępstwa /przestępstwa skarbowego. Do świadczenia usługi nie mogą być dopuszczone osoby, które figurują w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego. Co najmniej 15 osób sprzątających musi posiadać minimum 6-cio miesięczne doświadczenie w wykonywaniu usług sprzątania. Osoby sprzątające, a także sprawujące nadzór, zobowiązane są do znajomości przepisów ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 182, poz. 1228) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Osoby, którymi będzie posługiwał się Wykonawca, przed przystąpieniem do świadczenia usług muszą zostać przeszkolone w szczególności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów p.pożarowych. Szkolenia Wykonawca przeprowadzi własnym staraniem i na własny koszt. 3. Wykonawca będzie sprawował bieżącą kontrolę jakości wykonywanej usługi, w szczegółności będzie dysponował osobą/ami sprawujacą/mi nadzór nad wykonaniem usługi. Obowiązkiem osoby/osób sprawujacych nadzór będzie m.in. nawiązywanie kontaktu z kierownikami (osobami ich zastępującymi) jednostek organizacyjnych Sądu wymienionymi w wykazie stanowiacym załącznik nr 3 do umowy, w celu bieżących uzgodnień dotyczących usług sprzątania. Kontakt ten będzie dokumentowany, dla każdego okresu rozliczeniowego oddzielnie, zgodnie z wzorem stanowiacym załącznik nr 3 do umowy. Wykonawca zobowiazny będzie do załączania do każdej składanej faktury dokumentu potwierdzajacego ww. kontakt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000.00 zł (słownie zł: dziesięć tysięcy zł 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin-zachod.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie i utrzymanie czystości wewnątrz obiektu i na terenach zewnętrznych Centrum Spotkania Kultury w Lublinie
Dodano: 2016-04-01 - Sprzątanie powierzchni wewnętrznych Sądu Rejonowego w Puławach
Dodano: 2016-03-04 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi utrzymania czystości obiektów i terenów zewnętrznych urzędów skarbowych województwa lubelskiego
Dodano: 2016-01-13 - ZP-PN/5/15 Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i posesji Sądu Rejonowego w Chełmie przy Al. I AWP 16 w Chełmie oraz Pl. Kościuszki 3 w Chełmie
Dodano: 2015-12-09 - Sprzątanie powierzchni wewnętrznych w budynkach Sądu Rejonowego w Puławach
Dodano: 2015-03-10 - Usługi sprzątania dla Sądu Rejonowego w Rykach.
Dodano: 2015-02-11 - ZP-PN-7/14 Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i posesji Sądu Rejonowego w Chełmie Wydziały Zamiejscowe we Włodawie przy ul. Sejmowej 7 we Włodawie, ul. Rynek 10A we Włodawie oraz ul. 11 Listopada 6 we Włodawie
Dodano: 2014-12-16 - ZP-PN-6/14 Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i posesji Sądu Rejonowego w Chełmie przy Al. I AWP 16 w Chełmie oraz Pl. Kościuszki 3 w Chełmie
Dodano: 2014-12-16 - ZP-PN-4/14 Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych i posesji Sądu Rejonowego w Chełmie przy Al. I AWP 16 w Chełmie, Pl. Kościuszki 3 w Chełmie, ul. Sejmowej 7 we Włodawie, ul. Rynek 10A we Włodawie, ul. 11 Listopada 6 we Włodawie
Dodano: 2014-07-07 - Sprzatanie pomieszczeń biurowych w Rejonie Zamość
Dodano: 2014-04-25