Przetargi.pl
Dostawa materialów biurowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, nr sprawy WL-2370/28/10

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-012 Lublin, ul. Strażacka 7
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5351240
  • Data zamieszczenia: 2010-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
    ul. Strażacka 7 7
    20-012 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5351240
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materialów biurowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, nr sprawy WL-2370/28/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, w tym: segregatorów, artykułów archiwizacyjnych, akcesoriów do bindowania, zeszytów i bloków biurowych, artykułów piśmienniczych, papieru do drukowania i kopiowania. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Papier biały A4, gramatura 80 g-m2, białość 161 CIE (+,-2)-600 ryz 2.Papier biały A3, gramatura 80 g-m2, białość 161 CIE (+,-2)-5 ryz 3.Segregator PP, oklejony jednostronnie z mechanizmem dźwigniowym, 2 ringowy A4-70mm, dolna krawędź wzmocniona metalowym okuciem-100 szt. 4.Segregator PP, oklejony jednostronnie z mechanizmem dźwigniowym, 2 ringowy A4/50mm, dolna krawędź wzmocniona metalowym okuciem-60 szt. 5.Segregator PP, oklejony jednostronnie z mechanizmem dźwigniowym 2 ringowy A4-35mm-40mm, dolna krawędź wzmocniona metalowym okuciem-20 szt. 6. Segregator PP, oklejony jednostronnie z mechanizmem dźwigniowym, 2 ringowy A5-70mm-30 szt. 7.Segregator PP, oklejony jednostronnie z mechanizmem dźwigniowym, 2 ringowy A5-50mm-30 szt. 8.Blok listowy A4 100 kart-100 szt. 9.Zeszyt 16 kart. kratka A5-20 szt. 10.Zeszyt 32 kart. kratka A5 -20 szt. 11.Zeszyt 60 kart. kratka A5 -20 szt. 12.Zeszyt 96 kart. kratka A5 -20 szt. 13.Zeszyt akademicki A4 96 kart. kratka (twarda oprawa) -50 szt. 14.Blok makulaturowy w kratkę A4 100 kart-80 szt. 15.Koperta biała C6 samoklejąca-10 000 szt. 16.Koperta biała C5 samoklejąca-10 000 szt. 17.Koperta biała C4 samoklejąca-5 000 szt. 18.Teczka akt osobowych z folii PCV A4-50 szt. 19.Książka do ewidencji korespondencji-10 szt. 20.Teczka z gumką biała kartonowa A4-400 szt. 21.Teczka wiązana PCV A4-200 szt. 22.Teczka wiązana tekturowa, biała A4-300 szt. 23.Skoroszyt tekturowy A4-100 szt. 24.Skoroszyt PCV miękki A4 z papierowym paskiem do opisu-500 szt. 25.Skoroszyt PCV z perforacją wpinany do segregatora A4-500 szt. 26.Taśma samoprzylepna 19-33 mm., przezroczysta, bezbarwna-100 szt. 27.Klej w sztyfcie do papieru ok.17g-50 szt. 28.Długopis automatyczny nie gorszy niż Pentel KFLT8 z wymiennym wkładem metalowym-kolory niebieski i czarny-100 szt. 29.Wkład metalowy do długopisu, nie gorszy niż Pentel, kolory niebieski i czarny, pasujący do długopisu z poz. 28-100 szt. 30.Korektor w płynie nie gorszy niż Pentel, poj.20ml.-20 szt. 31.Korektor w długopisie nie gorszy niż Pentel poj. 8 ml.-50 szt. 32.Korektor w taśmie nie gorszy niż Pentel-50 szt. 33.Pióro typu żelowego nie gorsze niż Pentel z wymiennym wkładem - kolory czarny i niebieski-200 szt. 34.Wkład do pióra żelowego nie gorszy niż Pentel -kolory czarny i niebieski, pasujący do pióra z poz. 33-200 szt. 35.Teczka do podpisu z rozciągliwym grzbietem, 20 przegródek, oprawa z twardego kartonu pokrytego tworzywem sztucznym,A4-10 szt. 36.Koszulka na dokumenty przezroczysta do segregatora A4-3000 szt. 37.Koszulka na dokumenty przezroczysta do segregatora A5-400 szt. 38.Cienkopis nie gorszy niż Stabilo - różne kolory-300 szt. 39.Zszywacz biurowy, uniwersalny, zszywa ok. 30 kartek-30 szt . 40.Dziurkacz biurowy na dwie dziurki, z ogranicznikiem papieru (dziurkuje 25 kartek 80g-m2)-20 szt. 41.Spinacze zaokrąglone 33 mm-200 op.(100 szt.) 42.Spinacze zaokrąglone 50 mm-200 op.(100 szt.) 43.Spinacze duże 77 mm-50 op.(75 szt.) 44.Zszywki uniwersalne do wszystkich rodzajów zszywaczy 24-6-100 op.(1000 szt.)45.Kostka papierowa, kolorowa, klejona ok.85 x 85 x od 40 do 80 mm-50 bloczków 46.Karteczki samoprzylepne ok.50 x 40 mm, kolor żółty-50 bloczków 100- kartkowych 47.Karteczki samoprzylepne ok.76 x 76 mm kolor żółty-50 bloczków 100-kartkowych 48.Karteczki samoprzylepne ok.76 x 102 mm kolor żółty-50 bloczków 100-kartkowych 49.Ołówek standardowy nie gorszy niż Stabilo HB-200 szt. 50.Nożyk introligatorski z łamanym ostrzem - mały-40 szt. 51.Nożyk introligatorski z łamanym ostrzem - duży-40 szt. 52.Nożyczki biurowe 15,5 cm-30 szt. 53.Linijka plastikowa 30 cm-30 szt. 54.Linijka plastikowa 50 cm-30 szt. 55.Wałki barwiące 745 IR 40T-20 szt. 56.Okładki do bindowania różne kolory A4-500 szt. 57.Okładki do bindowania 0,2 mm PCV przezroczyste bezbarwne A4-400 szt. 58.Okładki do termobindowania różne kolory A4 gr. okładki 4-6 mm-500 szt. 59.Okładki do termobindowania różne kolory A4 gr. okładki 7-9 mm-500 szt. 60.Grzbiet zaciskowy PCV A4 spięcie ok. 40 kartek-150 szt. 61.Grzbiet do bindowania - 8 mm-400 szt. 62.Grzbiet do bindowania - 16 mm.-100 szt. 63.Grzbiet do bindowania - 19 mm.-100 szt. 64.Grzbiet do bindowania - 28 mm.-40 szt. 65.Grzbiet do bindowania - 32 mm.-30. szt. 66.Papier płótnowany A4 80 g-m2-150 szt. 67.Karton ozdobny A4 różne kolory -230-250g-m2-1000 szt. 68.Etykiety samoprzylepne 70 x 37 INK JET x LASER x KSERO-400 szt. 69.Etykiety samoprzylepne A4 210-297 INK JET x LASER x KSERO-400 szt. 70.Papier fotograficzny do drukarek atramentowych błyszczący 200-260g-m2-300 szt. 71.Papier nie gorszy niż AQUERELLIC A4 (210-297) 160 g-m2-200 szt. 72.Papier sivic pearl merida cream A4 (210x297 mm) 110-125 g-m2-200 szt. 73.Klipsy archiwizacyjne plastikowe-400 szt. 74.Pudła archiwizacyjne-40 szt. 75.Identyfikatory-100 szt. 76.Kalka do drukarek o 110-160 g-m2 (751-417) - format A4-700 szt. 77.Gumka do ołówka dwustronna biało-niebieska -100 szt. 78.Płyty CD-R 700 MB, odrębnie pakowane w pojedyncze pudełka-200 szt. 79.Płyty CD-RW 700 MB odrębnie pakowane w pojedyncze pudełka-100 szt. 80.Taśma do OKI 3321-6 szt. 81.Flamastry 6 kolorowe-10 op.-6 szt. 82.Zakreślacz fluorescencyjny różne kolory, do pisania na wszystkich rodzajach papieru-50 szt. 83.Folia do drukarek atramentowych przeźroczysta A4-100 szt. 84.Przeźroczysta folia samoprzylepna A4 210 x 297mm-150 szt. 85.Tusz do pieczątek z gumową i polimerową płytą stemplującą czerwony pojemność 25 ml-10 szt. 86.Tusz do pieczątek z gumową i polimerową płytą stemplującą czarny pojemność 25 ml-10 szt. 87.Rolka papierowa do kalkulatora szer. 57 mm-20 szt. 88.Papierowy ręcznik do dozowników-20 op. (250 szt.) 89.Kalendarz (podkład na biurko), ok. 60x40 cm-10 szt. 90.Kalendarz na biurko-80 szt. 91.Taśma samoprzylepna mleczna z możliwością pisania po niej-6 szt. 92.Druki delegacyjne-10 szt. 93.Przybornik drewniany-10 szt. 94.Markery do opisywania płyt CD-DVD-20 szt. 95. Ręczniki kuchenne papierowe-80 szt. Dostawy odbywać się będą w sposób sukcesywny, zgodnie z umową, której wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. Podane ilości mają charakter szacunkowy i nie stanowią podstawy roszczenia Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego o nabycie całości asortymentu opisanego w Załączniku nr 1 lub wszystkich podanych tam ilości. 1. Artykuły biurowe, z zastrzeżeniem pkt 2 muszą być: fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, kompletne. Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawców materiałów biurowych o parametrach równoważnych w stosunku do wskazanych w formularzu cenowym. Materiałem równoważnym jest artykuł lub przedmiot, który jakościowo posiada takie same lub lepsze parametry jak odpowiadający mu materiał wskazany w Załączniku Nr 1 do SIWZ. W formularzu cenowym, w rubryce -Nazwa oferowanego materiału- należy wskazać producenta oferowanego materiału. 2. Papier do drukowania i kopiowania powinien odpowiadać parametrom wskazanym w niniejszym ogłoszeniu oraz w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 211256922
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwpsp-lublin.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach