Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna 22
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (033) 872 31 11 , fax. (033) 872 31 11
- Data zamieszczenia: 2009-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 22 22
34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
tel. (033) 872 31 11, fax. (033) 872 31 11
REGON: 00030441500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów opatrunkowych i pieluchomajtek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów opatrunkowych określonych w pakietach nr 1- 16.( wata, lignina, gaza, kompresy, przylepce, opaski elastyczne, opatrunki specjalistyczne, opaski gipsowe oraz środków do pielęgnacji pacjenta, pieluchomajtek itp.) . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2 Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4 Spełnia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 5 Spełnia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.44 6 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub upadłości 7 Nie zalega z uiszczenie podatków, opłat 8 Nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne 9 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8 10 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9 Dokumenty podmiotowe: 1 Atesty i dopuszczenia Dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004r. Odnośnie wyrobów do , których nie mają zastosowania przepisy ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 20.04.2004r. - odpowiednie dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu. Odnośnie wyrobów chirurgicznych inwazyjnych typu: kompresy gazowe, serwety operacyjne- świadectwo potwierdzające ich rejestrację jako wyrobów Kl.2A reguła 7. Odnośnie pieluchomajtek dla noworodków - opinia Instytutu Matki i Dziecka i atest PZH. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w systemie spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych w/w dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.Wykaz min. dwóch dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających ich wykonanie stosownymi dokumentami. 4.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których dostawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość środków finansowych min. 20% wartości złożonej oferty, lub zdolność kredytowa dostawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5.Oświadczenie, że oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 6. Oświadczenie, że oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.44 7.Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub upadłości 8.Aktualne (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 9. Aktualne (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczeniem właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 10.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego(wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert ) ,że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8 11. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego(wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert ) ,że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9 Dokumenty podmiotowe: 1 Atesty i dopuszczenia Dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004r. Odnośnie wyrobów do , których nie mają zastosowania przepisy ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 20.04.2004r. - odpowiednie dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu. Odnośnie wyrobów chirurgicznych inwazyjnych typu: kompresy gazowe, serwety operacyjne- świadectwo potwierdzające ich rejestrację jako wyrobów Kl.2A reguła 7. Odnośnie pieluchomajtek dla noworodków - opinia Instytutu Matki i Dziecka i atest PZH.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszt kredytowania
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchabeskidzka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla ZZOZ w Wadowicach, znak postępowania: ZP/PRZET/23/2016
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa systemu podciśnieniowego do leczenia ran
Dodano: 2016-07-13 - DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa opatrunków specjalistycznych
Dodano: 2016-04-22 - dostawa opatrunków specjalistycznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa obłożenia pola operacyjnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (I)
Dodano: 2016-04-05 - Dostawy materiałów opatrunkowych ujętych w 17 zadaniach asortymentowych dla zaopatrzenia Szpitala Powiatowego w Limanowej
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-03-17 - Dostawa materiałów opatrunkowych oraz obłożenia pola operacyjnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa medycznych wyrobów: opatrunki uzupełnienie
Dodano: 2016-03-02