Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg
- Adres: 20-954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
- Data zamieszczenia: 2019-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
ul. dr K. Jaczewskiego 8
20-954 Lublin, woj. lubelskie
tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
REGON: 28875100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH i innych produktów do prowadzenia terapii podciśnieniowej ran - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH i innych produktów do prowadzenia terapii podciśnieniowej ran wg następującego asortymentu szczegółowo wyspecyfikowanego w załącznikach: Zadanie nr 1 Materiały opatrunkowe dla pacjentów kardiochirurgicznych, osprzęt do urządzenia wraz z dzierżawą urządzenia do leczenia podciśnieniowego Załącznik Nr 1 Zadanie nr 2 Materiały opatrunkowe dla pacjentów ogólnochirurgicznych, osprzęt do urządzenia wraz z dzierżawą urządzenia do leczenia podciśnieniowego Załącznik Nr 2 Zadanie nr 3 Specjalistyczne opatrunki jałowe powlekane preparatami silikonowymi Załącznik Nr 3 Zadanie nr 4 Antybakteryjny jałowy opatrunek z siatki poliamidowej pokrytej srebrem metalicznym Załącznik Nr 4 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów przez co rozumie się, iż wykonawcy, którzy składają ofertę na przedmiot oferty kwalifikowany jako produkt leczniczy posiadają aktualną koncesję/zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/składu celnego/składu konsygnacyjnego/zezwolenie na wytwarzanie produktów stanowiących przedmiot oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 5 do siwz); 2) kosztorys ofertowy wyrażony w PLN wskazujący co najmniej na: a) nazwę produktu i jego producenta, a także – jeżeli jest wprowadzone i będzie stosowane przy zamówieniach – numer katalogowy i nazwę własną; b) wielkość zamówienia – zgodnie z SIWZ odpowiednio: w sztukach lub w pełnych opakowaniach o wskazanej przez Wykonawcę w kosztorysie wielkości (zabezpieczających co najmniej zapotrzebowanie Szpitala) lub osobodniach c) dotyczy zadania nr 1 i 2 – o ile występują i są konieczne do prawidłowej pracy aparatu wraz z innymi zapotrzebowanymi w SIWZ materiałami i osprzętem – inne nie ujęte w załącznikach materiały w ilościach odpowiednich do zaplanowanego asortymentu wskazanego w SIWZ d) ceny jednostkowe netto sztuki/opakowania/osobodnia e) stawkę podatku VAT g) wartość netto i brutto pozycji asortymentowej oraz zamówienia ogółem w 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3 4) wypełniona tabela parametrów granicznych podanych w Załącznikach 1-2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzenia do przestrzennej diagnostyki i terapii D-WALL pn. „Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Ośrodka rehabilitacji Leczniczej oraz aparatury na potrzeby Poradni Chirurgii Ogólnej
Dodano: 2024-04-26 - Dostawa aparatury medycznej celem realizacji zadania pn. „Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Ośrodka rehabilitacji Leczniczej oraz aparatury na potrzeby Poradni Chirurgii Ogólnej Szpitala(..)
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa sterylnych wyrobów medycznych stosowanych na Bloku Operacyjnym Chirurgii Ogólnej – powtórzenie nierozstrzygniętych zadań.
Dodano: 2023-09-11 - Dostawa sprzętu medycznego ( pompa do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej )
Dodano: 2023-03-09 - Dzierżawa kamizelki defibrylującej
Dodano: 2023-02-08 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii COZL.
Dodano: 2022-08-04 - Dostawa mat klejących Sticky.
Dodano: 2022-01-24 - Dostawa złączy do tracheostomii optiflow do aparatu AIRVO
Dodano: 2021-12-10 - Dostawa drenu łączącego Y
Dodano: 2021-11-24 - Dostawa układów do aparatu AIRVO2, kaniul donosowych optiflow M i L do aparatu AIRVO2.
Dodano: 2021-11-19