SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ogłasza przetarg
- Adres: 21-040 Świdnik, ul. Bolesława Leśmiana 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. +48 814523067
- Data zamieszczenia: 2023-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
ul. Bolesława Leśmiana 4
21-040 Świdnik, woj. lubelskie
tel. +48 814523067
REGON: 431010878 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozswidnik.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego ( pompa do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej ) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu medycznego – pompy do kontrapulsacji wewnątrzaortalnej wraz z oprogramowaniem – 1 szt. 2. Szczegółowy opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań Zamawiającego został określony w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia ( Tabele wymaganych parametrów technicznych ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.2. OKREŚLENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,d) zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający wymaga dokumentów:Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy- wzór druku Wykazu dostaw stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ.Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 dostawę sprzętu/urządzenia medycznego tożsamego z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-17
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułó medycznych 1 - użytku niesterylnych dla potrzeb Jednostek USK nr 1
Dodano: 2024-06-03 - Dostawa aparatury medycznej celem realizacji zadania pn. „Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Ośrodka rehabilitacji Leczniczej oraz aparatury na potrzeby Poradni Chirurgii Ogólnej Szpitala(..)
Dodano: 2024-05-27 - Dostawa siatek przepuklinowych na potrzeby COZL.
Dodano: 2024-05-16 - Dostawa urządzenia do przestrzennej diagnostyki i terapii D-WALL pn. „Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Ośrodka rehabilitacji Leczniczej oraz aparatury na potrzeby Poradni Chirurgii Ogólnej
Dodano: 2024-04-26 - Dostawa aparatury medycznej celem realizacji zadania pn. „Zakup sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Ośrodka rehabilitacji Leczniczej oraz aparatury na potrzeby Poradni Chirurgii Ogólnej Szpitala(..)
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa sterylnych wyrobów medycznych stosowanych na Bloku Operacyjnym Chirurgii Ogólnej – powtórzenie nierozstrzygniętych zadań.
Dodano: 2023-09-11 - Dzierżawa kamizelki defibrylującej
Dodano: 2023-02-08 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii COZL.
Dodano: 2022-08-04 - Dostawa mat klejących Sticky.
Dodano: 2022-01-24 - Dostawa złączy do tracheostomii optiflow do aparatu AIRVO
Dodano: 2021-12-10