Przetargi.pl
Dostawa materiałów opatrunkowych

Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-663 Kraków, ul. Wielicka 265
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6582011 , fax. 012 6581081
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
    ul. Wielicka 265 265
    30-663 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6582011, fax. 012 6581081
    REGON: 35137588600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzdrowia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów opatrunkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów opatrunkowych - 5 grup GRUPA 1 - OPASKI GIPSOWE I DZIANE RĘKAWY POD GIPSY GRUPA 2 - PRZYLEPCE GRUPA 3 - MATERIAŁY OPATRUNKOWE GRUPA 4 - OPATRUNKI Z GAZY OPATRUNKOWEJ, JAŁOWEJ KOMPRESÓW GAZOWYCH GRUPA 5 - STERYLNE KOMPRESY
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3830,00 zł słownie: trzy tysiące osiemset trzydzieści złotych GRUPA 1 - 600,00 zł słownie: sześćset złotych GRUPA 2 - 510,00 zł słownie: pięćset dziesięć złotych GRUPA 3 - 1400,00 zł słownie: jeden tysiąc czterysta złotych GRUPA 4 - 120,00 zł słownie: sto dwadzieścia złotych GRUPA 5 - 1200,00 zł słownie: jeden tysiąc dwieście złotych W przypadku złożenia oferty częściowej wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danej części zamówienia. W przypadku złożenia oferty na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. Jeżeli wysokość wniesionego wadium będzie niższa niż suma wynikająca z poszczególnych części zamówienia, zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione w wymaganej wysokości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tzn. wykonali minimum 1 dostawę materiałów opatrunkowych do szpitali o wartości składanej oferty. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, e) oferują materiały będące przedmiotem zamówienia dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie UE i RP f) wyrażą zgodę na 6-cio miesięczny okres niezmienności cen podanych w ofercie; g) oferują produkty posiadające 12 miesięczny termin ważności w chwili dostawy do Zamawiającego h) dostarczą towar na swój koszt i ryzyko do magazynów Apteki w terminie do 4-ch dni od daty złożenia zamówienia telefonicznego; i) dostawa na cito w ciągu 48 godzin; j) oferują produkty w grupie nr 5 pozycja 1-19 sterylizowane parą wodna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2. X. 2006 w sprawie Wymagań dobrej praktyki wytwarzania Dz. U.194 z 2006 poz. 1436, oraz są zgodne z wymaganiami klasy II a reguła 7 k) dostarczą próbki oferowanych materiałów opatrunkowych l) wpłacą wadium Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI SIWZ. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/ nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony, podpisany i opieczętowany ( pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy z dołączoną szczegółową specyfikacją oferowanych materiałów ( załącznik nr 1 - 5 ) 2. Dowód wpłacenia wadium; VI. I - OŚWIADCZENIA 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych; 3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; 4. Oświadczenie wykonawcy, że akceptuje warunki postawione w SIWZ 5. Oświadczenie, że oferowane produkty posiadają 12 miesięczny termin ważności w chwili dostawy do Zamawiającego VI. II - DOKUMENTY 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 2. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 3. Świadectwa dopuszczenia do obrotu: 3.1. deklaracja zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) 3.2. certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III) 3.3. wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o Wyrobach Medycznych - w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie). 3.4. w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. 4. Dokument potwierdzający że pozycje 1-19 w grupie nr 5 są sterylizowane parą wodna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2. X. 2006 w sprawie Wymagań dobrej praktyki wytwarzania. Dz. U. 194 z 2006 poz. 1436 5. Karty techniczne produktów do grupy nr 1 poz. 1-5, nr 3 poz. 1,2,12-16, nr 5 poz.1-19. 6. W razie działania wykonawcy przez pełnomocnika - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy 7. próbki oferowanych materiałów opatrunkowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena walorów użytkowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdrowia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach