Przychodnia Lekarska Akademii Obrony Narodowej - SPZOZ w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-910 Warszawa, al. gen. A. Chruściela 103
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6735235 , fax. 022 6735193
- Data zamieszczenia: 2009-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przychodnia Lekarska Akademii Obrony Narodowej - SPZOZ w Warszawie
al. gen. A. Chruściela 103 103
00-910 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6735235, fax. 022 6735193
REGON: 01326813200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozaon.prv.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH W PODZIALE NA 10 PAKIETÓW: PAKIET NR 1 - ARTYKUŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU PAKIET NR 2 - ARTYKUŁY POMOCNICZE PAKIET NR 3 - LEKI PAKIET NR 4 - ŚRODKI OPATRUNKOWE PAKIET NR 5 - ARTYKUŁY STOMATOLOGICZNE PAKIET NR 6 - LEKI STOMATOLOGICZNE PAKIET NR 7 - ARTYKUŁY DEZYNFEKCYJNE PAKIET NR 8 - MATERIAŁY RTG PAKIET NR 9 - NARZĘDZIA PROTETYCZNE PAKIET NR 10 - MATERIAŁY PROTETYCZNE - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy w tym: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej będącej przedmiotem niniejszego postępowania, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie ww. warunków oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty według formuły spełnia / nie spełnia. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymienionych w ust. 1 w punktach 1, 2, 3 i 4 na podstawie Oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) złożonego przez Wykonawcę oraz dokumentów potwierdzających uprawnienia Wykonawcy do prowadzenia działalności gospodarczej tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie złożą wraz z ofert niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22, ust. 1 ustawy na formularzu stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenie to składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo dołączają do oferty. 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy Wykonawcy. 7. Dokumenty wymienione w pkt 2-4 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii po-świadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia za zgodność z oryginałem W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w pkt 1, 2, 3, 4 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 8. Dokumenty wymienione w pkt. 1 i 6 muszą być złożone w oryginałach. 9. Dopuszcza się złożenie jednego kompletu dokumentów określonych powyżej w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część. 10.Załączniki będą wypełnione przez wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i posta-nowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian. Załączniki dołączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedstawione są w formie wzoru graficznego. Wykonawca może przedstawić załączniki wg własnego układu graficznego, lecz muszą one zawierać wszystkie zapisy i informacje ujęte we wzorach, oraz nie mogą zawierać zapisów innych niż wymagane przez zamawiającego we wzorach. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych załączników nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozaon.prv.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy materiałów biokompatybilnych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/24/16)
Dodano: 2016-07-27 - Zakup i sukcesywną dostawa systemów Ilizarowa, anoskop operacyjny, kołnierzy ortopedycznych, ostrzy do shakera, dwustożkowe symetryczne łączniki, zestaw wkładów do podawania kontrastu, zestaw soczewek nagałkowych dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus w Warszawie.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawy sukcesywne jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa wyrobów medycznych (materiały opatrunkowe, folie operacyjne, sprzęt anestezjologiczny, maski chirurgiczne itp)
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa sprzętu, materiałów medycznych i sterylizacyjnych jednorazowego użytku, dwukierunkowego przepływomierza Dopplera, sprzętu do wykonywania badań koronarograficznych i zabiegów angioplastyki wieńcowej
Dodano: 2016-07-21 - Sukcesywna dostawa produktów leczniczych, trucizn i produktów dezynfekcyjnych - biobójczych oraz wyrobów medycznych
Dodano: 2016-07-07 - zakup i dostaw materiałów jednorazowych
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Przasnyszu.
Dodano: 2016-07-05 - dostawa wyrobów medycznych (maski chirurgiczne, neurokompresy, sterylne osłony, wyposażenie do aparatów anestezjologicznych)
Dodano: 2016-07-01 - DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO I WIELORAZOWEGO UŻYTKU II
Dodano: 2016-06-30