Starostwo Powiatowe w Piasecznie ogłasza przetarg
- Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7572741 , fax. 022 7371158
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Piasecznie
ul. Chyliczkowska 14 14
05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
tel. 022 7572741, fax. 022 7371158
REGON: 01327098500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów kancelaryjnych dla Starostwa Piaseczyńskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów kancelaryjnych dla Starostwa Piaseczyńskiego według wykazu stanowiącego załącznik do SIWZ, sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 23 grudnia 2010 roku - zadanie nr 1 dostawa papieru do kserokopiarek, zadanie nr 2 - dostawa materiałów biurowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 211256922
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1200 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością (o wartości nie mniejszej niż 25 000 zł każde) dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia i posiadają dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 uPzp. 5.podpiszą umowę na warunkach podanych w załączonym projekcie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oferta (dla każdego z zadań osobno na załączonym formularzu ofertowym) z ceną rocznych dostaw brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wykazem asortymentu i przewidywanych rocznych ilości dostaw, wraz z wypełnionymi wszystkimi pozycjami załącznika do SIWZ nr 1 (wykaz asortymentu i przewidywanych rocznych ilości dostaw), 2.dowód wpłaty wadium, 3.oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 i art. 24 uPzp (wzór - załączniki nr 3 i 4), w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oświadczenia takie muszą być złożone przez każdego wykonawcę, 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument taki musi być złożony przez każdego wykonawcę), 5.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - wymagane jest wykazanie co najmniej jednego podobnego zamówienia wykonanych należycie o wartości nie mniejszej niż 25 000 zł każde (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą spełniać łącznie). 6.pisemne oświadczenie o gotowości podpisania umowy na warunkach podanych w SIWZ (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca) oraz parafowany druk projektu umowy,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.piaseczno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-87/2015
Dodano: 2015-08-13 - Dostawa artykułów biurowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-57/2014
Dodano: 2014-04-16 - Zakup papieru A4 oraz papieru składanki do drukarek komputerowych
Dodano: 2014-03-11 - Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek na potrzeby Urzędu Gminy w Olszewie-Borkach
Dodano: 2012-04-13 - Dostawa artykułów biurowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-43/2012
Dodano: 2012-03-28 - Dostawa papieru do drukarek, ksera, urządzeń wielofunkcyjnych i faksu
Dodano: 2011-09-13 - Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz środków czystości na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Olszewo-Borki
Dodano: 2011-06-09 - Dostawa artykułów biurowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-40/2011
Dodano: 2011-04-06 - ZP/SR/10/10
Dodano: 2010-11-19 - Dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek i faksów.
Dodano: 2010-06-28