Powiat Otwocki ogłasza przetarg
- Adres: 05-400 Otwock, ul. Górna 13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7793295 w. 347 , fax. 022 7793295
- Data zamieszczenia: 2011-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Otwocki
ul. Górna 13 13
05-400 Otwock, woj. mazowieckie
tel. 022 7793295 w. 347, fax. 022 7793295
REGON: 01326950000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-otwocki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa papieru do drukarek, ksera, urządzeń wielofunkcyjnych i faksu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Papier uniwersalny, biały, format A4 -2300 ryz; Papier uniwersalny, biały, format A3- 46 ryz; Papier biały, format A4 - 5 ryz; Papier biały, format A4 - 18 ryz; Rolki do faksu - białe 210 x 30 x 1 - 4 szt; Rolki do maszynek liczących 57 mm standard - białe długość min. 30 m - 100 rolek; Papier biały samoprzylepny format A4 po 100 kartek w opakowaniu - 2-opakowania; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 211256922
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-otwocki.pl/BIP
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-87/2015
Dodano: 2015-08-13 - Dostawa artykułów biurowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-57/2014
Dodano: 2014-04-16 - Zakup papieru A4 oraz papieru składanki do drukarek komputerowych
Dodano: 2014-03-11 - Zakup i dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek na potrzeby Urzędu Gminy w Olszewie-Borkach
Dodano: 2012-04-13 - Dostawa artykułów biurowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-43/2012
Dodano: 2012-03-28 - Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz środków czystości na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Olszewo-Borki
Dodano: 2011-06-09 - Dostawa artykułów biurowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-40/2011
Dodano: 2011-04-06 - ZP/SR/10/10
Dodano: 2010-11-19 - Dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek i faksów.
Dodano: 2010-06-28 - Dostawa artykułów biurowych II dla Szpitala Bielańskiego ZP-14/2010
Dodano: 2010-03-24