Przetargi.pl
Ochrona fizyczna obiektu, osób, mienia i terenu Ministerstwa Edukacji Narodowej wraz z obsługą recepcji przez okres 24 miesięcy.

Ministerstwo Edukacji Narodowej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-918 Warszawa, al. Jana Chrystiana Szucha 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3474192, 022 3474242 , fax. 022 6215010
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Edukacji Narodowej
    al. Jana Chrystiana Szucha 25 25
    00-918 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3474192, 022 3474242, fax. 022 6215010
    REGON: 00017793900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.men.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona fizyczna obiektu, osób, mienia i terenu Ministerstwa Edukacji Narodowej wraz z obsługą recepcji przez okres 24 miesięcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna obiektu, osób, mienia i terenu Ministerstwa Edukacji Narodowej wraz z obsługą recepcji przez okres 24 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.posiadają aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, tj. : A) wykonali lub wykonują w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający rozumie usługę polegającą na ochronie osób i mienia, o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto i trwającą przez okres minimum 6 miesięcy. B1) dysponują co najmniej trzema osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony I lub II stopnia (zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia Dz. U. z 2006 r. Nr 104, poz. 708) i posiadającymi aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli co najmniej poufne (zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.), B2) dysponują co najmniej trzema osobami posiadającymi ukończony kurs w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia lub licencję pracownika ochrony I stopnia (zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia) i posiadającymi aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne (zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych), B3) dysponują co najmniej jedną osobą do obsługi recepcji, posiadającą minimum wykształcenie średnie, posiadającą aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli co najmniej zastrzeżone (zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych), znającą biegle obsługę komputera i podstawy języka angielskiego; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia usługi ochrony fizycznej na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, w oparciu o art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy z Wykonawców musi spełniać warunki opisane w ust. 1 pkt 1 i 4; 2) przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie muszą spełniać warunki opisane w ust. 1 pkt 2-3. 3. Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale 9 SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt 1 i 4. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2-3 ustawy. 4. Aktualną koncesję MSWiA zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ustawy ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 pkt 1 lit A SIWZ z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz, o którym mowa w ust. 5, musi zawierać: a) nazwę i krótki opis przedmiotu usługi, b) wartość wykonanej usługi (brutto) w PLN, c) daty wykonania (dzień, miesiąc, rok rozpoczęcia i zakończenia każdej usługi), d) usługobiorców. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, wymienionych w wykazie, o którym mowa powyżej. Z powyższego wykazu musi jednoznacznie wynikać spełnianie przez Wykonawcę warunku, opisanego w Rozdziale 7 w ust. 1 pkt 2 lit. B1, B2, B3 SIWZ. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dopuszczającego do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową oznaczonych klauzulą nie niższą niż POUFNE (ZASTRZEŻONE dla pracowników recepcji) - dla min. 6 pracowników ochrony i min 1 pracownika recepcji wskazanych przez Wykonawcę w wykazie osób, o którym mowa w ust. 6. 8. Licencje pracownika ochrony I lub II stopnia dla min. 3 osób wskazanych w wykazie o którym mowa w ust. 6 oraz dokumenty potwierdzające ukończenia kursu w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia lub licencje pracowników ochrony I stopnia dla następnych min. 3 osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w ust. 6. 9. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000 PLN. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w ust. 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższy dokument musi być wystawiony z zachowaniem terminów, o których mowa w ust.8. 12.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia określone: a) w ust. 1, 2, 4 - składa każdy z Wykonawców oddzielnie, b) w ust. 3, 5, 6, 7, 8, 9 -. składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie. Uwaga: dokumenty wymieniony w Rozdziale 8 ust. 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, natomiast oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienione w Rozdziale 8 ust. 2 i 3 w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.men.gov.pl/ , w zakładce Zamówienia Publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach