Przetargi.pl
Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych opatrzonych właściwym logo (V części)

Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-045 Warszawa, Kolska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 223 808 200 , fax. 22 3808201,3808391
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy
    Kolska 12
    01-045 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 223 808 200, fax. 22 3808201,3808391
    REGON: 10464542000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych opatrzonych właściwym logo (V części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych opatrzonych właściwym logo, opisanych szczegółowo w SOPZ dla części nr I,II, III, IV i V. 2. Zamawiający dokonał podziału niniejszego zamówienia na następujące Części: Część nr I: 1) Etui na karty kredytowe – 50 szt.; 2) Długopis – 300 szt.; 3) Smycz reklamowa z nadrukiem – 300 szt.; 4) Kubek – 50 szt.; 5) Kalendarz – 50 szt.; 6) Torebka prezentowa – 100 szt.; 7) Teczka format A4 – 100 szt. Część nr II: 1) T-shirt – 75 szt; 2) Plecak typu worek – 50 szt.; 3) Kubek termiczny poj. 280ml-350 ml – 50 szt. Część nr III: 1) Powerbank – 50 sztuk; 2) Wskaźnik laserowy z pilotem – 20 sztuk; 3) Pendrive 8 GB – 100 sztuk; 4) Zestaw podróżny power up – 50 sztuk; 5) Głośnik bezprzewodowy – 50 sztuk; 6) Zasłona na kamerę – 200 sztuk; 7) Zestaw notes A6+długopis – 50 sztuk; 8) Latarka z ładowaniem na USB – 20 sztuk; 9) Silikonowe słuchawki z mikrofonem – 50 sztuk; 10) Długopis aluminiowy z końcówką dotykową – 200 sztuk; 11) Pióro kulkowe – 50 sztuk; 12) Okrągły wieszak na torebkę – 100 sztuk. Część nr IV 1. Myszka bezprzewodowa – 60 sztuk; 2. Powerbank – 150 sztuk; 3. Pendrive 8 GB – 150 sztuk; 4. Pendrive 4 GB – 150 sztuk; 5. Zestaw podróżny power up – 60 sztuk; 6. Plecak na laptopa – 20 sztuk; 7. Torba na laptopa – 20 sztuk; 8. Zasłona na kamerę – 200 sztuk; 9. Zestaw notes A6+długopis – 100 sztuk; 10. Silikonowe słuchawki z mikrofonem – 100 sztuk; 11. Sportowa bransoletka bluetooth z silikonu – 100 sztuk; 12. Bluza z kapturem/hoodie – 300 sztuk; 13. T-shirt – 300 sztuk; 14. Torba materiałowa – 400 sztuk; 15. Długopis aluminiowy z końcówką dotykową – 300 sztuk; 16. Pióro kulkowe – 100 sztuk; 17. Parasol mały, składany, do torby – 400 sztuk; 18. Kubek ceramiczny czarny – 200 szt; 19. Kubek ceramiczny biały – 200 szt; 20. Smycz z nadrukiem sublimacyjnym – 300 szt; 21. Magnetyczna zakładka do książki – 100 szt. Część nr V 1) Powerbank – 50 sztuk; 2) Pendrive 8 GB – 200 sztuk; 3) Notes A5 – 250 sztuk; 4) Zestaw notes A6+długopis – 20 sztuk; 5) Latarka z ładowaniem na USB – 50 sztuk; 6) Lokalizator – 40 sztuk; 7) Ręcznik sportowy w woreczku – 50 sztuk; 8) Torba materiałowa – 100 sztuk; 9) Długopis aluminiowy z końcówką dotykową – 150 sztuk; 10) Pióro kulkowe – 20 sztuk; 11) Wpinki/pinsy do klapy NASK – 120 sztuk; 12) Piłka plażowa – 100 sztuk; 13) Kubek termiczny poj. 280ml-350 ml – 150 szt. 14) Kubek ceramiczny biały – 160 szt; 15) Smycz z nadrukiem sublimacyjnym – 100 szt; 16) Magnetyczna zakładka do książki – 200 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Tom II SIWZ dla Części I,II,III,IV i V tj. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zwany w dalszej części „SOPZ”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Ofertę stanowi wypełniony i podpisany Formularz „Oferta” sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Tomu I SIWZ - IDW wraz z: a) Formularzem cenowym sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Tomu I SIWZIDW. 2 Wraz z ofertą powinny być złożone: a) Oświadczenie wymagane postanowieniami Rozdziału VII pkt 1 Tomu I SIWZ - IDW - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Tomu I SIWZ- IDW. b) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (propozycję treści oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp zawarto w Załączniku nr 4 do Tomu I SIWZ – IDW). c)Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty, chyba, że upoważnienie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. e) W przypadku zastrzeżenia części oferty jako tajemnica przedsiębiorstwa na podstawie art. 8 ust 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien załączyć do oferty stosowne wyjaśnienia mające wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach