Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 02-091 Warszawa, Żwirki i Wigury
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225720366, 225720373 , fax. 225720363
- Data zamieszczenia: 2019-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225720366, 225720373, fax. 225720363
REGON: 00028891700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa systemu informatycznego przeznaczonego do ciągłej ewaluacji i monitorowania osiągnięć naukowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu informatycznego, zwanego dalej Oprogramowaniem, przeznaczonym do ciągłej ewaluacji i monitorowania osiągnięć naukowych w dyscyplinach: - Nauki medyczne, - Nauki farmaceutyczne, - Nauki o zdrowiu, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 22 lutego 2019 r. w sprawie ewaluacji jakości działalności naukowej (Dz.U. z 2019 r. poz. 392), zwanego dalej ,,Rozporządzeniem’’ a także świadczenie usług Wsparcia technicznego Oprogramowania, w zakresie i na warunkach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ oraz zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ. 2. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: ETAP I: 1) Wdrożenie Oprogramowania; ETAP II: 2) Świadczenie usług Wsparcia Technicznego dla Oprogramowania w okresie od dnia odbioru przedmiotu umowy, określonego Etapem I, do dnia 31.07.2021 r. tj. do upływu terminu ewaluacji określonego treścią Rozporządzenia, z zastrzeżeniem pkt. 3; ETAP III: 3) Zważywszy, w szczególności na procedury odwoławcze od przyznanych ocen ewaluacyjnych, jak również niemożliwy do przewidzenia termin wejścia w życie nowych zasad ewaluacji jakości działalności naukowej na kolejny 4 letni okres (2021-2025 r.), Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, w rozumieniu art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegającego na powierzeniu Wykonawcy, w ramach zawartej umowy, świadczenia usług Wsparcia technicznego na wydłużony okres tj. od dnia 1.08.2021 r., jednak nie dłużej niż do upływu 48 miesięcy od dnia zawarcia umowy, o ile o takiej decyzji Zamawiający powiadomi Wykonawcę z zachowaniem terminu końcowego, o którym mowa w pkt. 2). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika, zwanego dalej „Liderem”, do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 2. Upoważnienie – pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Opis sposobu przygotowania oferty zawarty jest w Rozdziale XX SIWZ 4. Wykonawca, na druku Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zobowiązany jest złożyć oświadczenie dot. wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa Oprogramowania w modelu subskrypcyjnym umożliwiającego określanie wartości rynkowej pojazdów mechanicznych wraz z gwarancją producenta
Dodano: 2024-04-24 - 214/IH/TP/2/2024_Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
Dodano: 2024-04-24 - „Dostawa subskrypcji pakietu „Microsoft 365” lub rozwiązania równoważnego na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. wraz z usługami towarzyszącymi”
Dodano: 2024-04-17 - Zakup 160 szt. licencji oprogramowania biurowego.
Dodano: 2024-04-12 - Dostawa licencji na oprogramowanie dla Polskiej Akademii Nauk w podziale na dwie części
Dodano: 2024-04-09 - Dostawa Szpitalnego Systemu Informatycznego (SSI).
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa oprogramowania do pracy zdalnej
Dodano: 2024-03-26 - Przedłużenie licencji NGVL Pakietu Office 365 EntE3 User oraz przedłużenie licencji NGVL Pakietu Office 365 EntE1 User.
Dodano: 2024-03-25 - Przedłużenie wsparcia technicznego dla posiadanych licencji komercyjnych Petrel służących do wizualizacji, interpretacji i modelowania wgłębnej budowy geologicznej.
Dodano: 2024-03-20 - 04TA_Świadczenie usługi wsparcia technicznego TECS w zakresie posiadanych licencji oprogramowania do obliczeń przepływów- ANSYS
Dodano: 2024-03-13