Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów) do drukarek na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-440 Białystok, ul. Malmeda Icchoka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 678 31 00, 0-85 678 31 07 , fax. 0-85 678 31 03
  • Data zamieszczenia: 2020-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku
    ul. Malmeda Icchoka 8
    15-440 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 0-85 678 31 00, 0-85 678 31 07, fax. 0-85 678 31 03
    REGON: 23331770000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bipmopr.um.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów) do drukarek na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów, bębnów) do drukarek Lexmark MS 621dn na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, zgodnie z opisem, asortymentem i ilością określoną w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, podzielony na dwie części (pakiety): - Pakiet Nr 1: Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów) do drukarek na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, - Pakiet Nr 2: Dostawa materiałów eksploatacyjnych (bębnów) do drukarek na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku. 2. Materiały eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia powinny być fabrycznie nowe, tj. wykonane w 100% z nowych elementów, wcześniej nie używane, nieregenerowane, nierefabrykowane, bez śladów uszkodzenia, w fabrycznie nowych opakowaniach producenta nienoszących śladów otwierania, zabezpieczających przed działaniem czynników zewnętrznych, które mogą mieć negatywny wpływ na poprawne działanie produktu, takich jak np. światło, kurz, wilgoć, itp.,). Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów (m.in. kaseta, bęben światłoczuły, toner) powinny być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nieużywane (nie eksploatowane wcześniej w całości, ani też w części w innych materiałach. 3. Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne powinny być oznakowane nazwą producenta oraz kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz typ materiału eksploatacyjnego, a także termin jego ważności. Oznaczenia powinny być umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem. 4. Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne, bezpośrednio na opakowaniu, powinny posiadać listę urządzeń kompatybilnych z oferowanym materiałem eksploatacyjnym. 5. Okres przydatności dostarczanych materiałów eksploatacyjnych nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy do Zamawiającego. 6. Zamawiający nie dopuszcza oferowania materiałów regenerowanych, poddawanych procesom ponownego napełniania bądź wymiany jakichkolwiek elementów. 7. Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych oryginalnych lub materiałów eksploatacyjnych równoważnych, pod warunkiem że posiadają identyczne lub lepsze parametry w odniesieniu do materiałów oryginalnych, tzn. wytworzonych przez producenta urządzeń do których są przeznaczone i nie powodują negatywnych objawów i wyświetlania ostrzegawczych komunikatów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do materiałów eksploatacyjnych, które opisano w Formularzu asortymentowo-cenowym za pomocą nazw handlowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Za oryginalne materiały eksploatacyjne uznaje się materiały eksploatacyjne, które zostały wyprodukowane lub są zalecane przez producentów urządzeń, w których materiały mają być stosowane, niebędące naśladownictwem lub przeróbką, nieposiadające elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych oraz dostarczone w opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta. Pod pojęciem zalecane przez producenta danego urządzenia należy rozumieć te materiały eksploatacyjne (np. toner, bęben), które producent wymienił na swojej stronie internetowej przy opisie urządzenia (drukarki) bądź w instrukcji obsługi urządzenia. 9. Za materiały równoważne uznaje się materiały eksploatacyjne: a) kompatybilne z urządzeniami, do których są przeznaczone, wymienionymi w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2A (Pakiet nr 1) i/lub 2B (Pakiet nr 2) do SIWZ, b) których parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, w szczególności parametry wydajności i jakości wydruku, pojemności tonera, temperatura topnienia tonera, temperatura utrwalania, są takie same lub lepsze niż oryginalne oferowane przez producentów danych urządzeń do których są przeznaczone, określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2A (Pakiet nr 1) i/lub 2B (Pakiet nr 2) do SIWZ , c) pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi, d) które nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu, w tym nie ograniczają pełnej współpracy z oprogramowaniem monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, e) które, w odniesieniu do tonerów, posiadają wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 lub równoważną – normą pomiarów wydajności dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych oraz komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku - co najmniej taką jak materiałów eksploatacyjnych oryginalnych zalecanych przez producentów urządzenia wskazanego w załączniku nr 2A (Pakiet nr 1) i/lub 2B (Pakiet nr 2) do SIWZ, f) w odniesieniu do bębnów – które umożliwiają wydruk przynajmniej takiej samej ilości stron, jak w przypadku bębnów oryginalnych, g) które zapewnią prawidłową eksploatację urządzeń, a ich zastosowanie nie będzie powodować uszkodzenia urządzenia lub ograniczenia funkcji i możliwości urządzenia oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzenia, oraz konieczności częstszej konserwacji urządzeń (np. czyszczenie wnętrza urządzenia spowodowane wysypywaniem się tonera lub wymianą materiałów eksploatacyjnych, tj. rolek, wałków itp.) niż przewiduje to producent w instrukcji obsługi, a ich zamontowanie i używanie nie może spowodować utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone, h) zaopatrzone w umieszczone bezpośrednio na materiale (kasecie z tonerem) informacje identyfikujące dany produkt i producenta, w tym co najmniej: znak firmowy lub logotyp producenta, numer katalogowy (symbol) produktu, i) fabrycznie opakowane, nienoszące śladów otwierania opakowania producenta (opakowania zewnętrzne), zawierające trwale umieszczone na opakowaniach oznaczenia, pozwalające na identyfikację produktu oraz producenta, w tym co najmniej: nazwę producenta, znak firmowy lub logotyp producenta, numer katalogowy (symbol) produktu oraz listę modeli urządzeń, do których dany materiał jest przeznaczony (lista kompatybilności), j) w odniesieniu do tonerów – fabrycznie opakowane w wewnętrzne, szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające przed kontaktem z otoczeniem, k) które w żadnym stopniu nie powinny naruszać praw patentowych ani innej własności intelektualnej. 10. Wykonawca powinien zagwarantować jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/zabarwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych lub kolorowych smug na nośniku w miejscach nieprzeznaczonych do zadrukowania (100% bieli w miejscach niezadrukowanych,) 11. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowany materiał eksploatacyjny jest równoważny w stosunku do materiału oryginalnego. W związku z tym, Wykonawca, zobowiązany będzie, na potwierdzenie równoważności oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych, złożyć dla wszystkich oferowanych równoważnych materiałów eksploatacyjnych, oświadczenia i dokumenty potwierdzające ich równoważność z materiałami oryginalnymi oraz potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, tj.: wraz z ofertą a) oświadczenie dotyczące równoważności oferowanych materiałów eksploatacyjnych z oryginalnymi, określonymi w Formularzu asortymentowo-cenowym ( załącznik nr 2A (Pakiet nr 1) i/lub 2B (Pakiet nr 2) – stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, b) wszystkie dane techniczne (dokładny opis) umożliwiający porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji z Formularza asortymentowo-cenowego, stanowiącego załącznik nr 2A (Pakiet nr 1) i/lub 2B (Pakiet nr 2) SIWZ, ze wskazanymi przez Zamawiającego – Opis materiału zalecanego przez producenta – na Formularzu asortymentowo-cenowym, na wezwanie Zamawiającego - przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów: c) wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19752 lub równoważnym dla kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych oraz komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnym, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku, w postaci certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, d) wyniki testów wydajnościowych dla materiałów eksploatacyjnych, przeprowadzonych według standardów, o których mowa w lit. c, w postaci zaświadczenia podmiotu posiadającego laboratorium badawcze akredytowane w oparciu o normę ISO/IEC 17025 lub równoważną, w zakresie badań materiałów eksploatacyjnych do drukarek (lub jednostki równoważnej zgodnie z art. 36b ustawy Prawo zamówień publicznych) - w przypadku gdy Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa w lit. c, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby wynik testów przedstawiał pełne badanie wydajności. Każdy zaoferowany materiał równoważny powinien posiadać ww. badania. Zgodnie z art. 30b. ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych przez jednostkę oceniającą zgodność rozumie się jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności, w tym kalibrację, testy, certyfikację i kontrolę, akredytowaną zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. UE l 218 z 13.08.2008, str.30). e) oświadczenie Wykonawcy, że producent/ci oferowanych materiałów równoważnych, posiadają certyfikat ISO 9001 lub równoważny, w zakresie projektowania, produkcji i dystrybucji komputerowych i biurowych materiałów eksploatacyjnych, f) oświadczenie Wykonawcy, że producent/ci oferowanych materiałów równoważnych, posiadają certyfikat ISO 14001 lub równoważny, na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalające zweryfikować czy producent spełnia wymogi zawarte w przepisach dotyczących ochrony środowiska oraz potwierdzający, że materiały eksploatacyjne są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko. 12. w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, gdy będą one budzić wątpliwości, co do ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zwartym w SIWZ lub prawem patentowym podmiotów trzecich, Zamawiający, na etapie wyboru ofert, może wezwać Wykonawcę do złożenia próbek dla danych produktów (po 1 próbce wybranych pozycji), które podda ocenie zgodności z wymaganiami i oświadczeniami oraz będzie miał prawo do poddania ich weryfikacji (w tym przekazania produktu do weryfikacji właścicielowi patentu). Badania, weryfikacja próbek odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego, na urządzeniach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczy próbki do badań nieodpłatnie i nie będzie z tego tytułu dochodził żadnych roszczeń. W przypadku, gdy w trakcie badania, weryfikacji próbek uszkodzeniu ulegnie urządzenie na którym przeprowadzane będą testy, Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia od Wykonawcy zwrotu kosztów naprawy lub wymiany urządzenia na nowe, jeżeli uszkodzenie będzie wynikiem zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. Z wyjątkiem oferty wybranej jako najkorzystniejsza, po rozstrzygnięciu postępowania, na swój wniosek Wykonawca może odebrać złożone próbki. Zamawiający zastrzega, że w toku prowadzonych testów, próbki mogą zostać częściowo lub całkowicie zużyte lub uszkodzone. 13. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie urządzeń spowodowane użyciem dostarczonych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych, niezależnie od tego czy urządzenia są objęte gwarancją producenta czy nie. W tym celu Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, złoży oświadczenie, zawierające: a) zobowiązanie Wykonawcy do zwrotu Zamawiającemu kosztów naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu, jeżeli uszkodzenie nastąpiło w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę oraz w przypadku wystąpienia takiej konieczności do wymiany na własny koszt uszkodzonego urządzenia, na urządzenie fabrycznie nowe o takich samych lub wyższych parametrach technicznych i cechach, jeżeli okaże się, że naprawa urządzenia zgodnie z opinią autoryzowanego serwisu producenta sprzętu lub wskazanego przez niego rzeczoznawcę, będzie niemożliwa, b) zobowiązanie do przejęcia obowiązków gwaranta urządzenia z chwilą, gdy gwarant odmówi w ramach gwarancji usunięcia uszkodzenia tego urządzenia spowodowanego użyciem równoważnego materiału eksploatacyjnego, nabytego w ramach niniejszego postępowania. Wykonawca będzie pełnił rolę gwaranta tego urządzenia przez okres, który pozostanie do upływu gwarancji obowiązującej przez producenta urządzenia. 14. W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązany będzie do: a) udzielenia minimum 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne, liczonej od daty dostawy/odbioru przez osoby uprawnione Zamawiającego, nie krótszej niż wynosi gwarancja udzielana przez producenta materiału, b) pokrycia kosztów naprawy urządzenia, w razie stwierdzenia w urządzeniu uszkodzenia lub ujawnienia się wady fizycznej na skutek zastosowania dostarczonego przez Wykonawcę materiału eksploatacyjnego, z przysługującego wynagrodzenia za dostawę oraz dostarczenia na czas niesprawności urządzenia sprzętu zastępczego o parametrach nie gorszych niż uszkodzony, a gdy naprawa nie będzie możliwa do dostarczenia na własny koszt nowego urządzenia o takich samych lub wyższych parametrach (standardzie i funkcjonalności) lub zwrotu kosztów brutto zakupu nowego urządzenia takiego samego lub innego o takim samym lub nie gorszym standardzie i funkcjonalności oraz takich samych parametrach lub parametrach lepszych, w terminie 2 tygodni od dnia wydania pisemnej opinii/ekspertyzy przez autoryzowany serwis producenta urządzenia lub wskazanego przez niego rzeczoznawcę, stwierdzającej przyczyny uszkodzenia urządzenia. Podstawą do wystąpienia z roszczeniami w stosunku do Wykonawcy będzie pisemna opinia autoryzowanego serwisu producenta urządzenia, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, oraz faktura wystawiona za naprawę. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia na koszt Wykonawcy, c) w przypadku, gdy dostarczone materiały eksploatacyjne spowodują zabrudzenie mechaniczne urządzenia przez wysypujący się wkład barwiący, Wykonawca zobowiązany będzie do oczyszczania urządzenia w budynku Zamawiającego, w którym to urządzenie jest eksploatowane, na własny koszt w terminie 48 godzin od otrzymania pisemnego zgłoszenia od Zamawiającego, d) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, iż wydajność, jakość dostarczonych materiałów eksploatacyjnych uniemożliwia prawidłowy wydruk lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzenia lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia materiałów eksploatacyjnych bądź użycie dostarczonego materiału spowoduje konieczność częstszej konserwacji urządzenia (np. czyszczenie wnętrza drukarki spowodowane wysypywaniem się tonera lub wymianę materiałów eksploatacyjnych, tj. rolek, wałków, itp.), Wykonawca zobowiązany będzie do gwarancyjnej wymiany materiału na nowy, wolny od wad, spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) bez zmiany ceny, w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym materiale (e-mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 15. Zasady ogólne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Oferowany przedmiot zamówienia powinien odpowiadać wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, powinien być fabrycznie nowy, tzn. do wytworzenia którego zastosowano wcześniej nieużywane części i materiały, wolny od wad technicznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich, nie może nosić znamion użytkowania oraz powinien być pełnowartościowy w pierwszym gatunku, tzn. bez odkształceń, nie uszkodzony mechanicznie, kompletny, dopuszczony do obrotu, oraz ogólnodostępny na rynku i identyfikowalny (np. karty katalogowe, opisy, dane techniczne w języku polskim) na ogólnie dostępnych stronach internetowych. Pod pojęciem „ogólnodostępny na rynku” Zamawiający rozumie łatwość w nabyciu materiałów będących przedmiotem zamówienia, tj. Zamawiający oczekuje, iż dostawa materiałów odbywać się będzie sprawnie, szybko i bez jakichkolwiek przeszkód, np. konieczności dłuższego oczekiwania na dostawę (powyżej terminu zaoferowanego przez Wykonawcę w złożonej ofercie). Artykuły i materiały będące przedmiotem niniejszego postępowania powinny być zapakowane w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji producenta. 2) Wielkość zakupu materiałów eksploatacyjnych jest wielkością szacunkową i Zamawiający nie ma obowiązku wykorzystania całości przedmiotu zamówienia. Ilości wskazane w załączniku nr 2A i/lub 2B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – Formularz asortymentowo - cenowy, są ilościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku nr 2A i/lub 2B do SIWZ. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70% ceny podanej w formularzu ofertowym. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach (rodzajach) zamawianych materiałów, z zastrzeżeniem, że wartość zawartej umowy, nie zostanie przekroczona. 4) Rozliczenie z Wykonawcą dokonywane będzie na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie i ilości faktycznie dostarczonych i odebranych materiałów eksploatacyjnych. 5) Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin płatności: do 14 dni od daty otrzymania prze Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, b) nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, c) forma zapłaty - jak we wzorze umowy – załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6) warunki realizacji dostawy: a) dostawa będzie realizowana sukcesywnie przez okres trwania umowy, poprzez dostarczanie materiałów partiami, stosownie do aktualnych potrzeb Zamawiającego. Wielkość dostarczenia każdej partii materiałów będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych ze strony Zamawiającego za realizację przedmiotu umowy, b) Wykonawca dostarczy zamówione materiały eksploatacyjne do siedziby Zamawiającego oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Białegostoku, w godzinach od 800 do 1400, własnym transportem i z rozładunkiem (wniesienie dostarczonych materiałów do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego) na własny koszt i ryzyko, w terminie określonym w złożonej ofercie, nie dłuższym jednak niż 5 dni roboczych od daty zgłoszenia zamówienia częściowego. Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin pojedynczej dostawy stanowi kryterium oceny ofert, c) Zamawiający przekazywać będzie faksem lub e-mailem zamówienie częściowe, z podaniem ilości, asortymentu, terminu i miejsca dostarczenia Zamawiającemu każdej kolejnej partii przedmiotu zamówienia, d) W ramach wynagrodzenia określonego w ofercie Wykonawca zapewni transport i rozładunek zamówionych materiałów do wskazanych przez Zamawiającego miejsc dostaw na terenie miasta Białegostoku. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia dostarczonych materiałów do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. W przypadku dostaw realizowanych przez kuriera, Zamawiający wymaga, aby rozładunek zamówionego asortymentu nastąpił co najmniej w miejscu lub pomieszczeniu w budynku, znajdującym się na pierwszym poziomie (tj. parterze), w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia, do którego realizowana będzie dostawa. 8) Oferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne powinny spełniać normy i wymagania dopuszczające produkt do obrotu na terenie Polski oraz odpowiednie wymagania określone w aktualnie obowiązujących przepisach i normach. 16. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę, b) Wykonawca może powierzyć realizację części przedmiotu zamówienia Podwykonawcom. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia publicznego z udziałem Podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresy), których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania firm Podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić Podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. c) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. d) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. e) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. f) w przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez Podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192113-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wymienionego warunku na podstawie danych i informacji zawartych w żądanych do załączenia do oferty – oświadczeniach, zgodnie z wzorami, stanowiącymi załącznik nr 3 i 4 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 1A (Pakiet Nr 1) i/lub załącznik nr 1B (Pakiet Nr 2) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo - cenowy – załącznik nr 2A (Pakiet Nr 1) i/lub załącznik nr 2B (Pakiet Nr 2) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) informacja o części zamówienia jaką wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy na formularzu oferty. Stosownie do dyspozycji art. 36b ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców, d) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, i braku podstaw do wykluczenia z postepowania, o których mowa w pkt 10.1., 10.2. i 10.3. SIWZ, e) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. Wzór dokumentu stanowi załącznik nr załącznik nr 5 do SIWZ, f) oświadczenie dotyczące równoważności oferowanych materiałów eksploatacyjnych z oryginalnymi – stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ – w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych równoważnych, g) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryterium „termin wykonania dostawy częściowej” - na Formularzu oferty. h) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach