Przetargi.pl
Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 684 26 79 , fax. 85 684 26 79
  • Data zamieszczenia: 2020-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Doc. Adama Dowgirda 9
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 85 684 26 79, fax. 85 684 26 79
    REGON: 50582500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzoz.hajnowka.pl/ https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia. 30192113-6 wkłady drukujące 30125110-5 tonery do drukarek laserowych i faksów 1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce. 1.2. Formularz asortymentowo - cenowy określa szacunkowe wielkości przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ. 1.3. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony towar odpowiadać będzie normom jakościowym, nośnik będzie posiadał właściwe zabezpieczenia oraz szczelne opakowanie wewnętrzne. Opakowanie zewnętrzne towaru oznakowane będzie opisem w języku polskim mówiącym o: typoszeregu przeznaczenia, symbolu, producencie, dacie produkcji, terminie przydatności do użycia oraz pojemności nośnika. 1.4. Wykonawca zobowiązuje się na wezwanie Zamawiającego, do odbioru zużytych kaset atramentowych i laserowych własnym transportem i na własny koszt z siedziby Zamawiającego. Odbiór tych materiałów potwierdzany będzie na karcie przekazania odpadu. 1.5. Zamawiający nie dopuszcza tuszy i tonerów regenerowanych oraz posiadających pojemności startowe. 1.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 1.7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 1.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 1.9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7. 1.10. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna odbywać się zgodnie z ofertą wykonawcy. 1.11. .Zamawiający zgodnie z dyspozycją z art. 36b ust. 1 uPzp wymaga od Wykonawców którzy zamierzają przy wykonaniu przedmiotu zamówienia posługiwać się podwykonawcą /podwykonawcami/, do określenia w treści ich oferty części zamówienia której wykonanie powierzą podwykonawcy /podwykonawcom/ oraz podania przez Wykonawcę firmy/firm (nazwy) podwykonawcy /podwykonawców/. 1.12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, zastosowania aukcji elektronicznej, ani też ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 1.13. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). 1.14. W przypadku, o którym mowa w ust. 1.13, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymogi zawarte w SIWZ jak i przepisy uPzp dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako Wykonawcy składający ofertę wspólną. 2.Waluta stosowana w rozliczeniach pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. 2.1 Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym prowadzone będą w PLN. 2.2 Płatność zostanie dokonana przelewem w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT. 2.2. Za dzień zapłaty rozumie się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 2.3. W przypadku przekroczenia terminu płatności, Wykonawca ma prawo do naliczenia odsetek zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.Wymagany termin realizacji zamówienia: 3.1. Przewidywalny termin realizacji zamówienia obejmuje okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. 3.2. Dostawy towaru winny odbywać się na podstawie zamówienia w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 3.3 Dostawy towaru odbywać się będą na koszt i ryzyko Sprzedającego do Magazynu Technicznego SP ZOZ w Hajnówce.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192113-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący zał. nr 1 do SIWZ, 2)wypełniony formularz ofertowy, stanowiący zał. nr 2 do SIWZ, 3) ZAŁĄCZNIK NR 2A- WYKAZ DOSTAW 3) wypełnione oświadczenie Wykonawcy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu, 4) Oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, według wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ. 5) stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty wynika bezpośrednio z właściwego rejestru (zgodnie z poniższymi wytycznymi)., 6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 9.5 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie platformy informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 u.p.z.p., przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 u.p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach