Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych, papieru oraz środków czyszczących do sprzętu komputerowego.

Jednostka Wojskowa nr 3293 ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, ul. Witkowska 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 277 44 71 , fax. 63 277 41 00, 2774111
  • Data zamieszczenia: 2014-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa nr 3293
    ul. Witkowska 8 8
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 63 277 44 71, fax. 63 277 41 00, 2774111
    REGON: 31018885400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych, papieru oraz środków czyszczących do sprzętu komputerowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych, papieru oraz środków czyszczących do sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został opisany w formularzu cenowym - załączniki nr 2, 3 oraz 4 do SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 3 zadania: Zadanie nr 1 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem nazw urządzeń dla których te materiały będą wykorzystywane zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 2 Dostawa papieru do plotera - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 SIWZ (formularz cenowy). Zadanie nr 3 Dostawa środków czyszczących do sprzętu komputerowego - szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (formularz cenowy). 3.Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane z poszczególnych zadań pozycje. 4.Oferowane produkty muszą spełniać minimalne parametry wydajności lub zawartości określone w formularzu cenowym (załączniki nr 2, 3, 4 do SIWZ). Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest podać producenta, kod lub symbol umożliwiający jednoznaczną identyfikację towaru oraz wymagane parametry towaru, który oferuje dla każdej pozycji asortymentowej - formularz cenowy - załączniki nr 2, 3, 4 do SIWZ. Nie wypełnienie kolumn nr 4, 5, 6 załączników nr 2, 3, 4 do SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 5.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 6.Jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 7.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8.Wymagania stawiane Wykonawcy dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: Dla zadań nr: 1, 2, i 3. a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wyłącznie towary fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane. b) Wykonawca zobowiązuje się do dostaw przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w formularzu cenowym (załączniki nr 2, 3, 4 do SIWZ). c) Przedmiot zamówienia ma być dostarczany transportem Wykonawcy (na jego koszt i ryzyko). Z tytułu załadunku, transportu i rozładunku produktów do magazynu Zamawiającego Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie. d) Dokonanie dostawy przedmiotu umowy do magazynów musi być potwierdzone na dokumencie WZ datą, wpisem Magazynier przyjął i czytelnym podpisem Magazyniera, przy czym na okoliczność przyjęcia materiałów będących przedmiotem umowy, Zamawiający z udziałem przedstawiciela Wykonawcy sporządzi obowiązujący w MON protokół przyjęcia - przekazania dostawy. e) Miejsce dostaw: Miejscem dostawy oraz odbioru jakościowo-ilościowego przedmiotu zamówienia jest magazyn służby łączności informatyki i ubezpieczenia lotów, ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz JW 3293 Powidz. Dostawa będzie realizowana w godz. 8.00 - 14.00. Czas dostawy musi być uzgodniony z pracownikiem wyznaczonym do odbioru artykułów. f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania towaru, w przypadku gdy jest on niezgodny z jego specyfikacją określoną w formularzu cenowym (załączniki nr 2, 3, 4 do SIWZ). g) W przypadku stwierdzenia przy odbiorze rozbieżności ze złożonym zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 7 dni dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia. h) Okres gwarancji na dostarczone towary udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 12 miesięcy. Okres gwarancji będzie liczony od daty odbioru całości przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres minimum 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. Wyłącznie dla zadania nr 1: a) Wszystkie dostarczone materiały stanowiące przedmiot zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ), muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, kodem lub symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem/tuszem oraz muszą spełniać wymagania odpowiadające normom jakościowym oraz bezpieczeństwa określonym dla tych produktów. Sposób opakowania musi umożliwiać identyfikację produktu (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania. b) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. c) Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek / urządzeń wielofunkcyjnych / faksów, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 5 dni (z wyłączeniem dni wolnych i świątecznych) od momentu zgłoszenia ( e-mailem lub faksem) przez Zamawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. d) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki / urządzenia wielofunkcyjnego / faksu, gdy uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia ( włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego/ uprawnionego serwisu producenta drukarki / urządzenia wielofunkcyjnego / faksu. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym /uprawnionym serwisie producenta drukarek / urządzenia wielofunkcyjnego / faksu w ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia ( e-mailem lub faksem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. e) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i zagospodarowania pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych przekazanych przez zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.33bltr.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach