24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 11500 Giżycko, ul. Nowowiejska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
- Data zamieszczenia: 2018-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Nowowiejska 20
11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
REGON: 28060211800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://24wog.wp.mil.pl/pl/index.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH DLA 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODRACZEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku wg. opisu przedmiotu zamówienia oraz wg. ilości podanych w załączniku nr 2 do siwz o wartości nie przekraczającej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych). 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w post. nr 28/2018 – „Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz), Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do siwz); DOWÓD WNIESIENIA WADIUM – kserokopia dowodu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2024-04-18 - Zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Olsztynie 2023/2024
Dodano: 2023-07-13 - Dostawa bębnów, materiałów eksploatacyjnych, tuszy–tonerów do urządzeń drukujących–wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-05-22 - sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.
Dodano: 2021-03-15 - Dostawa bębnów, materiałów eksploatacyjnych, tuszy–tonerów do urządzeń drukujących–wielofunkcyjnych
Dodano: 2021-02-15 - Dostawa bębnów, materiałów eksploatacyjnych, tuszy–tonerów do urządzeń drukujących–wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-12-23 - Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2020-07-02 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na rzecz 24. WOG w Giżycku
Dodano: 2020-06-02 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów, materiałów eksploatacyjnych do drukarek termicznych, nośników danych w 5 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu
Dodano: 2020-01-16 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i faksów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
Dodano: 2019-10-24