Przetargi.pl
sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (89) 5232400 , fax. (89) 5272049
  • Data zamieszczenia: 2021-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
    Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9
    10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (89) 5232400, fax. (89) 5272049
    REGON: 00051431900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż oraz dostarczanie materiałów eksploatacyjnych, których rodzaj, opis oraz planowane ilości określone zostały w formularzu wyceny – załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ, przy czym opis zawiera minimalne wymagania odnośnie materiałów objętych przedmiotem zamówienia, co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi lub użytkowymi. 2. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ. 3. SIWZ może wskazywać dla niektórych materiałów znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza przy uwzględnieniu postanowień zawartych w pkt 4 niniejszego rozdziału oferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w SIWZ pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w SIWZ oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 4. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne, produkowane przez producentów urządzeń. Wykonawca może zaproponować materiały eksploatacyjne równoważne w stosunku do oryginalnych materiałów produkowanych przez producentów urządzeń na następujących zasadach: 1) wykonawca w odniesieniu do każdego materiału eksploatacyjnego znajdującego się w formularzu wyceny: a) wpisze w kolumnie 6 tabeli nazwę materiału eksploatacyjnego, symbol oraz nazwę producenta – w przypadku oferowania produktu równoważnego do oryginału, b) wpisze w kolumnie 6 tabeli wyraz „oryginał” (przez co zamawiający rozumiał będzie materiał eksploatacyjny wyprodukowany przez producenta urządzenia, do którego jest on przeznaczony) – w przypadku oferowania produktu oryginalnego, 2) pod pojęciem materiału eksploatacyjnego równoważnego należy rozumieć materiał o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych, takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do materiału oryginalnego, w pełni kompatybilny z urządzeniami pochodzącymi od firm wskazanych w formularzu wyceny, nieregenerowany, po zainstalowaniu którego w sprzęcie, na monitorze lub panelu kontrolnym urządzenia nie mogą pojawiać się żadne negatywne komunikaty (w przypadku, gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie tuszu/tonera, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element), 3) pod pojęciem materiału eksploatacyjnego fabrycznie nowego należy rozumieć materiał eksploatacyjny wykonany z nowych elementów, wcześniej nie używany, nie pochodzący z recyklingu, bez elementów regenerowanych lub pochodzących z demontażu, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnym opakowaniu producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku nie krótszym, niż 12 miesięcy od daty dostawy, posiadającym wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem/tuszem, wyprodukowany bez naruszenia praw własnościowych i patentowych ich właścicieli lub za ich zgodą, 4) proponowane materiały eksploatacyjne równoważne muszą spełniać następujące normy: a) ISO/IEC 19752 – norma pomiarów wydajności tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych lub równoważna, b) ISO/IEC 19798– norma pomiarów wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych lub równoważna, c) ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712 – norma pomiarów wydajności nabojów do drukarek atramentowych lub równoważna, 5) dostarczone materiały eksploatacyjne nie mogą powodować uszkodzeń ani utraty gwarancji producenta urządzenia drukującego; jeżeli urządzenie ulegnie uszkodzeniu, a serwis stwierdzi, że uszkodzenie nastąpiło w wyniku używania tonera lub tuszu nieoryginalnego dostarczonego przez wykonawcę, koszt serwisu i naprawy, a także ekspertyzy rzeczoznawcy, pokryje wykonawca, 6) jeżeli w trakcie realizacji umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych (zamienników) niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, wykonawca na żądanie zamawiającego wymieni oferowany materiał eksploatacyjny (w asortymencie, którego żądanie dotyczy) na materiał spełniający wymagania zamawiającego, bez ponoszenia przez zamawiającego dodatkowych kosztów, zapisy pkt 10 i 11 zamawiający będzie stosował odpowiednio, 7) w trakcie realizacji umowy wykonawca nie może dostarczać zamawiającemu wyrobów innego producenta, niż wskazane w formularzu wyceny; w celu umożliwienia identyfikacji wyrobów zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane towary nosiły nazwę producenta oraz symbol towaru zarówno na jednostkowym opakowaniu fabrycznym, jak i na samym wkładzie drukującym. 5. Dostarczenie materiałów eksploatacyjnych nastąpi własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy odpowiednio do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego znajdujących się w następujących obiektach: 1) Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9 – dostarczanie będzie następowało sukcesywnie po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej) w terminie najdłużej 3 dni roboczych, licząc od dnia przekazania przez zamawiającego zamówienia, 2) Delegatura Urzędu w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Wojska Polskiego 1 – dostarczanie będzie następowało sukcesywnie po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej) w terminie najdłużej 3 dni roboczych, licząc od dnia przekazania przez zamawiającego zamówienia, 3) Delegatura Urzędu w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Mickiewicza 15 – dostarczanie będzie następowało sukcesywnie, nie częściej jednak niż jeden raz w miesiącu, po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej), w terminie najdłużej 3 dni roboczych, licząc od dnia przekazania przez zamawiającego zamówienia, 4) Drogowe Przejście Graniczne w Grzechotkach, 14-500 Braniewo – dostarczanie będzie następowało sukcesywnie, nie częściej jednak niż dwa razy w miesiącu, po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej), w terminie najdłużej 3 dni roboczych, licząc od dnia przekazania przez zamawiającego zamówienia, 5) Drogowe Przejście Graniczne w Bezledach, 11-200 Bartoszyce – dostarczanie będzie następowało sukcesywnie, nie częściej jednak niż dwa razy w miesiącu, po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej), w terminie najdłużej 3 dni roboczych, licząc od dnia przekazania przez zamawiającego zamówienia, 6) Drogowe Przejście Graniczne w Gronowie, 14-500 Braniewo – dostarczanie będzie następowało sukcesywnie, nie częściej jednak niż dwa razy w miesiącu, po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej), w terminie najdłużej 3 dni roboczych, licząc od dnia przekazania przez zamawiającego zamówienia, 7) Drogowe Przejście Graniczne w Gołdapi, 19-500 Gołdap – dostarczanie będzie następowało sukcesywnie, nie częściej jednak niż dwa razy w miesiącu, po uprzednim złożeniu przez zamawiającego zamówienia (telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną lub w formie pisemnej), w terminie najdłużej 3 dni roboczych, licząc od dnia przekazania przez zamawiającego zamówienia. 6. Przyjęte przez zamawiającego w formularzu wyceny – załączniku nr 2 do SIWZ planowane ilości materiałów eksploatacyjnych są ilościami szacunkowymi, zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości materiałów eksploatacyjnych w stosunku do ilości przyjętych w formularzu wyceny, stosownie do swoich potrzeb, przy czym zmiany te nie spowodują przekroczenia łącznej wartości umowy. 7. Ewentualne zamówienie w okresie obowiązywania umowy mniejszej lub większej ilości materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje zmiany ich cen podanych przez wykonawcę w ofercie, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówienia w okresie obowiązywania umowy mniejszej ilości materiałów eksploatacyjnych w stosunku do ilości przyjętych w formularzu wyceny, przy czym zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 50% łącznej wartości zawartej umowy z zastrzeżeniem pkt 13. 9. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SIWZ powołał się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwego materiału eksploatacyjnego dostarczonego w ramach przedmiotu zamówienia na wolny od wad w maksymalnym terminie 24 godzin, licząc od dnia zgłoszenia przez zamawiającego dokonanego na piśmie, telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z wymianą wadliwego materiału eksploatacyjnego na wolny od wad. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku trzykrotnego niedotrzymania przez wykonawcę 24-godzinnego terminu wymiany wadliwego materiału eksploatacyjnego dostarczonego w ramach zawartej mowy na wolny od wad. 12. Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na następujące etapy: 1) etap I – obejmujący sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych w roku 2021, 2) etap II – obejmujący sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych w roku 2022, 3) etap III – obejmujący sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych w roku 2023. 13. W przypadku braku środków finansowych na realizację przedmiotu zamówienia w ramach etapu II lub III zamawiający odstąpi od realizacji tego/tych etapów, a wykonawcy w takim przypadku będzie przysługiwało jedynie wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy do dnia odstąpienia. 14. Przedmiot zamówienia współfinansowany będzie ze środków Programu Współpracy INTERREG V-A 2014-2020 Litwa – Polska, oraz ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. 15. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach