Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 552 345 547
- Data zamieszczenia: 2020-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
ul. Królewiecka 146
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (055) 2344111, fax. 552 345 547
REGON: 17074593000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów, materiałów eksploatacyjnych do drukarek termicznych, nośników danych w 5 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w pięciu pakietach: Pakiet nr 1: Materiały eksploatacyjne do drukarek, kserokopiarek, faksów i innych urządzeń drukujących, Pakiet nr 2 i 3: Materiały eksploatacyjne do drukarek termicznych, Pakiet nr 4: Materiały eksploatacyjne do skanerów, Pakiet nr 5: Nośniki danych, dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełnione formularze asortymentowo-cenowe – Załącznik od Nr 1 do Nr 5 do SIWZ (odpowiednio do zakresu złożonej oferty) 2. Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy/ nie powierzy podwykonawcom (wraz z podaniem firm podwykonawców – jeżeli dotyczy). 7. Podpisaną klauzulę informacyjna ws. przetwarzania danych osobowych (dotyczy wszystkich Wykonawców) oraz podpisane oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (należy przeczytać w treści oświadczenia oznaczonego * czy dotyczy danego Wykonawcy), których wzór stanowi załącznik Nr 11 do SIWZ. 8. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 9. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie pakietu Nr 1, że numer rachunku rozliczeniowego wskazany we wszystkich fakturach, które będą wystawione w jego imieniu, jest rachunkiem / nie jest rachunkiem*, dla którego zgodnie z Rozdziałem 3a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe (tj. Dz.U z 2019 r. poz. 2357) prowadzony jest rachunek VAT. 10. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty. II. Oferta wspólna 1. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik”.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2024-04-18 - Zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Olsztynie 2023/2024
Dodano: 2023-07-13 - Dostawa bębnów, materiałów eksploatacyjnych, tuszy–tonerów do urządzeń drukujących–wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-05-22 - sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.
Dodano: 2021-03-15 - Dostawa bębnów, materiałów eksploatacyjnych, tuszy–tonerów do urządzeń drukujących–wielofunkcyjnych
Dodano: 2021-02-15 - Dostawa bębnów, materiałów eksploatacyjnych, tuszy–tonerów do urządzeń drukujących–wielofunkcyjnych
Dodano: 2020-12-23 - Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2020-07-02 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na rzecz 24. WOG w Giżycku
Dodano: 2020-06-02 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i faksów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
Dodano: 2019-10-24 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH NA RZECZ 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
Dodano: 2019-09-18