3 Batalion Zabezpieczenia Dowództwa Wojsk Lądowych ogłasza przetarg
- Adres: 01-783 Warszawa, ul. Dymińska 13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6877550 , fax. 022 6878509
- Data zamieszczenia: 2012-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 3 Batalion Zabezpieczenia Dowództwa Wojsk Lądowych
ul. Dymińska 13 13
01-783 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6877550, fax. 022 6878509
REGON: 01027669700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.3bzab.army.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujacych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem umowy ramowej jest dostawa tuszy i tonerów przeznaczonych do sprzętu drukującego (powielającego) posiadanego przez zamawiającego. 1. po zwarciu umowy ramowej. 2. Zamawiający Dostawa przedmiotu zamówienia będzie następowała partiami przez cały okres trwania umowy zgodnie z bieżącymi potrzebami zamawiającego określanymi na mocy prowadzonych postępowań zapłaci za towar faktycznie dostarczony i odebrany. 3. Potrzeby zamawiający będzie zgłaszał w postaci postępowań po zawarciu umowy ramowej do wykonawców, z którymi zastanie zawarta taka umowa. 4. Termin dostawy zamówionej partii przedmiotu nie dłuższy niż 3 dni kalendarzowe liczone od dnia udzielenie zamówienia (podpisania umowy). Jeżeli w wyniku podpisania umowy termin dostawy upływa w dzień wolny od pracy (sobota, niedziela oraz dzień ustawowo wolny od pracy) to dostawa będzie zrealizowana w najbliższy dzień roboczy. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia możliwa w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00. 6. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy przedmiotu zamówienia oraz jego rozładowania w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie jego siedziby. Niektóre z miejsc rozładunku przedmiotu zamówienia wiążą się z koniecznością jego wniesienia na 1 lub 2 piętro (brak windy). 7. Cena oferowanego przedmiotu zamówienia musi obejmować wszystkie koszty związane z jego realizacją (w szczególności: koszt transportu, załadunku i rozładunku itd.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3bzab.army.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych wolnych od wad fizycznych i prawnych , fabrycznie nowych, nieregenerowanych do kopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksu dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej ilości do 20%
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki (tusze, tonery, bębny i inne)
Dodano: 2016-05-02 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz innych materiałów dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW.
Dodano: 2016-04-25 - Dostawy tonerów, tuszy do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów jednorazowych do archiwizacji numer sprawy P/093/2016/SZ/WIM-43/ZP/16
Dodano: 2016-04-19 - Zakup tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Komisji Lekarskich i Wydziału Logistyki Komisji Lekarskich ZER MSW.
Dodano: 2016-04-06 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2016-03-25 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki, oznaczenie sprawy ZP-5/SKW/2016
Dodano: 2016-03-24 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK KOMPUTEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH Sprawa ZP 04 2016
Dodano: 2016-03-10