Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego do Oddziałów ZUS w: Gorzowie Wlkp., Szczecinie i Zielonej Górze

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 42
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7395200, 7395274 , fax. 95 7395454
  • Data zamieszczenia: 2013-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp.
    ul. Sikorskiego 42 42
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 7395200, 7395274, fax. 95 7395454
    REGON: 00001775600539
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego do Oddziałów ZUS w: Gorzowie Wlkp., Szczecinie i Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, uzgodniona dostawa do magazynu Oddziałów ZUS podległych Centrum serwisu Informatycznego - Region IX w: Gorzowie Wlkp., Szczecinie i Zielonej Górze, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego. Szczegółowy wykaz zamawianego towaru zawarty jest w SIWZ w Formularzach cenowych, stanowiąch załączniki do Formularza oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu umowy, co do ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje, że zakupi zamówiony towar, wyszczególniony w Formularzu cenowym, co najmniej w wysokości 50% wartości umowy. Oferowane przez Wykonawcę artykuły muszą być fabrycznie nowe. Zamawiający nie dopuszcza dostaw materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, refabrykowanych lub posiadających wady. Materiały muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta (typ, symbol) materiału, nazwę (typ, symbol) urządzenia do którego są przeznaczone, termin przydatności do użycia. Opakowania wewnętrzne muszą być oznakowane co najmniej symbolem materiału eksploatacyjnego. Dostarczone przez Wykonawcę artykuły nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy. Wykonawca udzieli 6-cio miesięcznej gwarancji na dostarczony towar, licząc od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej zawierającej propozycję wyrobów o parametrach co najmniej tej samej klasy i jakości w stosunku do oryginałów produkowanych przez producenta urządzenia. Za produkty równoważne uznaje się produkty: 1) Fabrycznie nowe, nie regenerowane, nie poddane procesowi ponownego napełnienia, wytworzone bez użycia jakichkolwiek części, materiałów, bądź elementów pochodzących z produktów używanych. 2) Kompatybilne ze sprzętem do którego są przeznaczone, 3) Posiadające wydajność nie mniejszą, oraz inne parametry nie gorsze, niż produkty oryginalne produkowane przez producenta urządzeń do których są przeznaczone oraz których zastosowanie nie spowoduje utraty gwarancji sprzętu, 4) Wytworzone nie wcześniej niż sześć miesięcy przed terminem dostawy, 5) Oznakowane w sposób trwały nazwą lub znakiem firmowym producenta oraz numerem seryjnym, pozwalającym na ich rozróżnienie, 6) Opakowane w wewnętrzne, szczelne opakowanie, uniemożliwiające kontakt z atmosferą, zawilgocenie, itp. podczas składowania i transportu. Dostawy materiałów odbywać się będą sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego, w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych, po złożeniu przez Zamawiającego pisemnego (fax) zamówienia. Termin dostawy musi być uzgodniony z Zamawiającym. Towar dostarczany będzie do magazynów znajdujących się w siedzibach Oddziałów ZUS w Gorzowie Wlkp., Szczecinie, Zielonej Górze. Zamówienie zostalo podzielone na następujące zadania: - Zadanie I - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego do Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. - Zadanie II - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego do Oddziału ZUS w Szczecinie. - Zadanie III - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego do Oddziału ZUS w Zielonej Górze. Wykonawca może złożyć ofertę częściową na dowolną ilość zadań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach