Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 19-200 Grajewo, ul. Strażacka 6
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2613011 , fax. 086 2723605
- Data zamieszczenia: 2009-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Strażacka 6 6
19-200 Grajewo, woj. podlaskie
tel. 086 2613011, fax. 086 2723605
REGON: 45070996800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.podlasie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Powiatowego Urzędu Pracy w Grajewie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych określonych w Wspólnym Słowniku Zamówień pod nr 301921136 Wkłady drukujące, 30237200-1 - Akcesoria komputerowe. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia tj. ilość, opis i parametry techniczne zawarte są w Formularzu cenowym - Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie VI, zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia. 3. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wzór oświadczenia - Załącznik Nr 3 do SIWZ, b) Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia ofert. W przypadku spółki cywilnej należy dostarczyć dokument z którego będzie wynikało kto reprezentuje spółkę na zewnątrz, c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/sp_grajewo/bip/index.php?event=kategoria&id=105
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce
Dodano: 2016-06-15 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
Dodano: 2016-03-11 - Dostawa tuszy, tonerów, taśm barwiących, głowic, bębnów, grzałek i pasów transferowych do drukarek oraz tonerów, folii i bębnów do faksów będących na stanie Urzędu Miejskiego w Białymstoku
Dodano: 2015-12-22 - dostawa materiałów biurowych, papieru ksero oraz tonerów na potrzeby realizacji Lokalnego Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich w Suwałkach
Dodano: 2015-11-30 - dostawa tonerów na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach.
Dodano: 2015-09-17 - dostawa tonerów na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach
Dodano: 2015-09-08 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
Dodano: 2015-03-30 - AZP/261/D/15/AZ-231/4/M/2015 - dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na dwie części
Dodano: 2015-02-19 - Dostawa tuszy, tonerów, taśm barwiących, głowic, bębnów, grzałek i pasów transferowych do drukarek oraz tonerów, folii i bębnów do faksów będących na stanie Urzędu Miejskiego w Białymstoku
Dodano: 2014-12-12 - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce
Dodano: 2014-06-13