Politechnika Białostocka ogłasza przetarg
- Adres: 15-351 Białystok, ul. Wiejska 45A
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. (085) 7469750 , fax. (085) 7469752
- Data zamieszczenia: 2009-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Białostocka
ul. Wiejska 45A 45A
15-351 Białystok, woj. podlaskie
tel. (085) 7469750, fax. (085) 7469752
REGON: 00000167200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pb.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faxów (kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące). Rodzaj materiałów eksploatacyjnych oraz ilości określa Załącznik Nr 2 do SIWZ (Specyfikacja ofertowa zamówienia - Materiały eksploatacyjne do drukarek, Materiały eksploatacyjne do kserokopiarek i faxów). W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, tj. innych niż w opisie przedmiotu zamówienia /Załącznik Nr 2 / Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię dokumentu wystawionego przez producenta urządzenia /drukarki, kserokopiarki, faxu/ lub jego uprawnionego przedstawiciela producenta, dopuszczającego /rekomendującego/ stosowanie w urządzeniu zaoferowanego produktu równoważnego, wraz z jego tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę w przypadku, gdy dany dokument jest wystawiony w języku obcym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne dla przedmiotu zamówienia opisanego przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) zaoferują materiały eksploatacyjne najwyższej jakości, oryginalne (nie regenerowane), fabrycznie nowe, wskazane przez producenta drukarek, kserokopiarek i faxów, odpowiadające modelom drukarek, kserokopiarek, faxów podanym w Załączniku Nr 2, 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych i niniejszą specyfikacją oraz zaakceptują warunki realizacji zamówienia zawarte w Załączniku Nr 3 (wzór umowy). Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt. 6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1) wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru druku) - Załącznik Nr 1, 2) wypełniony druk Specyfikacja ofertowa zamówienia - Materiały eksploatacyjne do drukarek , Materiały eksploatacyjne do kserokopiarek i faxów (Załącznik Nr 2) - wg załączonego do SIWZ wzoru, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (na druku Formularza oferty), 5) oświadczenie wykonawcy o zaoferowaniu materiałów eksploatacyjnych najwyższej jakości, oryginalnych (nie regenerowanych), fabrycznie nowych, wskazanych przez producenta drukarek, kserokopiarek i faxów, odpowiadających modelom drukarek, kserokopiarek i faxów w Załączniku Nr 2; (na druku Formularza ofertowego), 6) zobowiązanie do zawarcia pisemnej umowy o treści przedstawionej w załączonym do SIWZ wzorze (Załącznik Nr 3), w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego (na druku Formularza ofertowego)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pb.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce
Dodano: 2016-06-15 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
Dodano: 2016-03-11 - Dostawa tuszy, tonerów, taśm barwiących, głowic, bębnów, grzałek i pasów transferowych do drukarek oraz tonerów, folii i bębnów do faksów będących na stanie Urzędu Miejskiego w Białymstoku
Dodano: 2015-12-22 - dostawa materiałów biurowych, papieru ksero oraz tonerów na potrzeby realizacji Lokalnego Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich w Suwałkach
Dodano: 2015-11-30 - dostawa tonerów na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach.
Dodano: 2015-09-17 - dostawa tonerów na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach
Dodano: 2015-09-08 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
Dodano: 2015-03-30 - AZP/261/D/15/AZ-231/4/M/2015 - dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku, z podziałem na dwie części
Dodano: 2015-02-19 - Dostawa tuszy, tonerów, taśm barwiących, głowic, bębnów, grzałek i pasów transferowych do drukarek oraz tonerów, folii i bębnów do faksów będących na stanie Urzędu Miejskiego w Białymstoku
Dodano: 2014-12-12 - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce
Dodano: 2014-06-13