Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów w Izbie Skarbowej we Wrocławiu oraz urzędach skarbowych województwa dolnośląskiego.

Urząd Skarbowy w Zgorzelcu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8 b
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 6494800 , fax. 75 6492900
  • Data zamieszczenia: 2014-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Zgorzelcu
    ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8 b 8 b
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 6494800, fax. 75 6492900
    REGON: 23000084900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uszgorzelec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów w Izbie Skarbowej we Wrocławiu oraz urzędach skarbowych województwa dolnośląskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, tusze, taśmy) do drukarek, kserokopiarek i faksów użytkowanych przez Izbę Skarbową we Wrocławiu oraz urzędy skarbowe woj. dolnośląskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający typ sprzętu posiadanego przez Zamawiającego, rodzaj materiałów eksploatacyjnych oraz wielkości szacunkowe określone jako ilości tonerów, stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 30000,00 zł (słownie zł: trzydzieści tysięcy 00/100). 2.Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek: Urząd Skarbowy w Zgorzelcu NBP O/Okr. We Wrocławiu nr 17 1010 1674 0012 5413 9120 0000, z adnotacją wadium w postępowaniu nr OL/2510-1/14, b)poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancji bankowej, d)gwarancji ubezpieczeniowej, e)w poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4.Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5.Niezabezpieczenie oferty wadium skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego przed pływem terminu składania ofert. 7.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)kwotę gwarancji, c)termin ważności gwarancji w formule: od dnia do dnia, d)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.uszg.kei.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach