Narodowy Bank Polski Oddział OKręgowy w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-967 Poznań, Al. Marcinkowskiego 12
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8514200 , fax. 061 8514418
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski Oddział OKręgowy w Poznaniu
Al. Marcinkowskiego 12 12
60-967 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8514200, fax. 061 8514418
REGON: 00000222300137 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i taśm magnetycznych do streamerów dla Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Poznaniu materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych, stałoatramentowych, laserowych i igłowych oraz taśm magnetycznych do streamerów. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę do siedziby Oddziału w Poznaniu przy Al. Marcinkowskiego 12 artykułów, których szczegółowy asortyment i ilość zawierają wykazy stanowiące Załącznik nr 1 i 1a do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z zastrzeżeniami określonymi w ustawie i w SIWZ, do oferty muszą być dołączone oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX SIWZ. Ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział IX SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 23 ustawy wymagane jest, aby: 1. Żaden z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Każdy z tych Wykonawców jest więc obowiązany złożyć wszystkie dokumenty dla potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą złoży pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie to zostanie złożone w oryginale, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Powyższe dokumenty muszą być złożone w sposób zgodny z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm. ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tonerów do kserokopiarek przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
Dodano: 2016-07-25 - Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych, papieru do plotera oraz środków czyszczących do sprzętu komputerowego dla 33 Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu.
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa tuszy i tonerów oryginalnych i regenerowanych
Dodano: 2016-05-17 - Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tuszy atramentowych i tonerów do drukarek oraz nośników danych przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
Dodano: 2016-04-15 - Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tonerów do kserokopiarek przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
Dodano: 2016-02-04 - Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tuszy atramentowych i tonerów do drukarek oraz nośników danych przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa tuszy i tonerów zastępczych
Dodano: 2015-11-12 - Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tonerów do kserokopiarek przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
Dodano: 2015-07-28 - Dostawa tuszy i tonerów
Dodano: 2015-05-21 - Sukcesywne dostawy oryginalnych (producenta sprzętu) nie regenerowanych tuszy atramentowych i tonerów do drukarek oraz nośników danych przez okres 6 miesięcy dla jednostek UMP
Dodano: 2015-05-19