Centralny Węzeł Łączności Ministerstwa Obrony Narodowej ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6847000, 6848333, 6848024 , fax. 022 6847310
- Data zamieszczenia: 2010-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralny Węzeł Łączności Ministerstwa Obrony Narodowej
ul. Żwirki i Wigury 9/13 9/13
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6847000, 6848333, 6848024, fax. 022 6847310
REGON: 13248537000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cwl.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów: - część I - materiały eksploatacyjne do drukarek, - część II - materiały eksploatacyjne do faksów, - część III - materiały eksploatacyjne do frankownicy, 1.Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 5 i 6 ustawy dopuści oferowanie produktów równoważnych, pod warunkiem, że: - są produktem kompatybilnym ze sprzętem, do którego są zamówione, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), nieregenerowanego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony, - pojemność czy też wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych - ich stosowanie nie narusza praw gwarancyjnych producentów urządzeń, są fabrycznie nowe, nie gorszej jakości niż odpowiadające im produkty OEM, nie mogą być regenerowane, ani ponownie napełniane, 2. W celu potwierdzenia, że oferowane materiały odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedstawi: - certyfikat potwierdzający, że proces produkcji oferowanych materiałów przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważną normą, - w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty, testy wydajnościowe dla tonerów i tuszy opartych np.: na normach STMC, ISO/IEC 19752 lub ISO/IEC 24712, ISO/IEC 24711; Wszystkie certyfikaty sporządzone w języku obcym powinny posiadać tłumaczenia na język polski, poświadczone przez wykonawcę zgodnie z § 6 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. 4.W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności - zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy. 5.Data produkcji dostarczonych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed dniem dostawy do Zamawiającego i będą posiadały znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy oraz okres przydatności - minimum 12 miesięcy, a także nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. 6.Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na n/w materiały wynosi 12 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia ustala się wadium w następujących wysokościach: na część I zamówienia w wysokości: 3 600,00 zł. (słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100); na część II zamówienia w wysokości: 7 500,00 zł. (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100), na część III zamówienia - nie dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 24. ust. 1 ustawy); 2. spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków przez Wykonawcę na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawców warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga: - oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga następujących dokumentów: - oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawca z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; - aktualnego odpis z właściwego rejestru wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. cwl.wpmil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych wolnych od wad fizycznych i prawnych , fabrycznie nowych, nieregenerowanych do kopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksu dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku. Zamawiający zastrzega możliwość nie wykorzystania pełnej ilości do 20%
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki (tusze, tonery, bębny i inne)
Dodano: 2016-05-02 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych oraz innych materiałów dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW.
Dodano: 2016-04-25 - Dostawy tonerów, tuszy do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów jednorazowych do archiwizacji numer sprawy P/093/2016/SZ/WIM-43/ZP/16
Dodano: 2016-04-19 - Zakup tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Komisji Lekarskich i Wydziału Logistyki Komisji Lekarskich ZER MSW.
Dodano: 2016-04-06 - Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Dodano: 2016-03-25 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki, oznaczenie sprawy ZP-5/SKW/2016
Dodano: 2016-03-24 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK KOMPUTEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH Sprawa ZP 04 2016
Dodano: 2016-03-10