Zarząd Powiatu w Limanowej ogłasza przetarg
- Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka 9
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 33 37 800 , fax. 18 33 37 880
- Data zamieszczenia: 2013-01-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Limanowej
ul. Józefa Marka 9 9
34-600 Limanowa, woj. małopolskie
tel. 18 33 37 800, fax. 18 33 37 880
REGON: 49189332200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kopiarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kopiarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz Krytej Pływalni w Limanowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=178
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych urządzeń biurowych, do Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie przy ul. Smętnej 12
Dodano: 2016-04-28 - 4/STN/2016 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek
Dodano: 2016-03-02 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-01-22 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz systemu komputerowego T - DOC dla ZZOZ w Wadowicach, znak:ZP/PRZET/47/2015
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Dodano: 2015-09-02 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących do działalności dydaktycznej i administracyjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.65.2015
Dodano: 2015-08-26 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących do działalności dydaktycznej i administracyjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.56.2015
Dodano: 2015-07-23 - 19/STN/2015 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek
Dodano: 2015-06-15 - Dostawa tonerów i kartridżów
Dodano: 2015-05-05 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych urządzeń biurowych do Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie przy ul. Smętnej 12
Dodano: 2015-04-12