Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizacji Szpitala w Nysie

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 48-300 Nysa, ul. Św. Piotra 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4087830 , fax. 077 4087833
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Św. Piotra 1 1
    48-300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 077 4087830, fax. 077 4087833
    REGON: 00031344300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizacji Szpitala w Nysie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizacji Szpitala w Nysie Zamawiający dopuszcza składanie ofert na zadania: Zadanie nr 1 - dostawa papieru krepowego - poz. 1 Zadanie nr 2 - dostawa włókniny - poz.1 Zadanie nr 3 - dostawa rękawów papierowo-foliowych - poz. 2 Zadanie nr 4 - dostawa testów i wskaźników do kontroli procesów sterylizacji parą wodną i formaldehydem - poz. 10 Zadanie nr 5 - dostawa systemu dokumentacji centralnej sterylizacji - poz. 5 Zadanie nr 6 - dostawa rękawów typu TYVEK do sterylizatora plazmowego - poz. 4 Zadanie nr 7 - dostawa rękawów włókninowo-foliowych - poz. 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymagania na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie przez komisję przetargową na druku ZP-17 zgodnie z ustawą PZP oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia na podstawie złożonych dokumentów przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) 2. Oświadczenie wynikające z art. 22 pkt 1, zgodnie załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - dot. podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez wykonawcę 5. Pisemne wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile dotyczy). II. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. Dokumenty dopuszczające oferowane wyroby medyczne do obrotu i używania zgodnie z: ? ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z dnia 30 kwietnia 2004 r., Nr 93, poz. 896 ). ? Dyrektywą Rady z dnia 14 czerwca 1993 r w sprawie wyrobów medycznych 93/42 EWG, ? Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia ( Dz. U. z 2004r. Nr 251, poz. 2514 ) ? Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia ( Dz. U. z 2004r. Nr 100, poz. 1027 ) 3. Materiały informacyjne w postaci katalogów zawierających zdjęcia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z nazwą producenta, opisem których pozycji formularza cenowego dotyczą - w języku polskim. 4. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE i - o ile jest to wymagane - certyfikaty jednostki notyfikowanej, 5. Potwierdzenie zgodności z wymaganiami norm PN EN 868-2, PN EN 868-3 i PN EN 868-5 - dla opakowań foliowo - papierowych, włókninowo-foliowych, papieru oraz włókniny do sterylizacji. Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa. W przypadku kończącego się terminu ważności dokumentu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wymagany, aktualny dokument w terminie do ostatniego miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcę. W przypadku gdy dokument traci ważność podczas trwania umowy Wykonawca musi załączyć do aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby Zamawiającego. Brak wymaganego oświadczenia Zamawiający będzie traktował jako niespełnienie wymagań określonych w SIWZ. 6. Próbki: - po 2 szt. papierów krepowych, - 2 szt. włókniny, - po 1 mb z każdego rozmiaru rękawów, - po 1 szt. pozostałych wyrobów. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa pozostawi w siedzibie Zamawiającego po 1 szt. oferowanych wyrobów , które pozostaną u Zamawiającego przez okres trwania umowy. W przypadku gdy producent nie stosuje numerów katalogowych, Wykonawca złoży oświadczenie o niestosowaniu numerów katalogowych przez producenta i wpisze numery własnego kodu towarowo - magazynowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach