Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6641526, 6641210 , fax. 042 6641112
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
    ul. Piotrkowska 104 104
    90-926 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6641526, 6641210, fax. 042 6641112
    REGON: 00430800200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 3.Wszystkie zamawiane przez Zamawiającego materiały eksploatacyjne muszą być oryginalne i fabrycznie nowe (nie regenerowane, nie napełniane), wolne od wad technicznych, kompletne, posiadające zgodne z właściwymi przepisami atesty, dostarczane w oryginalnych opakowaniach (pojemnikach, obudowach) stosowanych typowo dla nowego produktu przez jego producenta, zaopatrzonych w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności oraz nazwę producenta - odpowiednio do wymagań dla danego rodzaju materiału. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy materiałów eksploatacyjnych równoważnych pod warunkiem, że będą to materiały o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż właściwe dla określonej klasy materiałów oryginalnych. W przypadku zaoferowania artykułu równoważnego konieczne jest potwierdzenie (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych) przez wykonawcę, że są to materiały o parametrach techniczno-jakościowych i właściwościach nie gorszych niż oryginalne, spełniające standardy jakościowe określone w odpowiednich normach. W przypadku zaoferowania artykułu równoważnego, do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego: 1)zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości (certyfikat jakości) potwierdzającego, że artykuły będące przedmiotem dostawy odpowiadają normom: ISO IEC 19752 (dla tonerów do urządzeń monochromatycznych), normą ISO IEC 24711 (dla wkładów do urządzeń atramentowych) oraz normą ISO IEC 19798 (dla tonerów do urządzeń kolorowych); 2)oświadczenie producenta, iż zaoferowane tonery nie spowodują utraty gwarancji wystawionej przez producenta sprzętu oraz zwiększenia częstotliwości usług serwisowych danego urządzenia; 3)oświadczenie producenta, iż zaoferowane tonery nie spowodują pogorszenia jakości pracy i są w pełni kompatybilne z urządzeniem, do którego są przeznaczone. 4)oświadczenie, że wszelkie uszkodzenia wynikłe z faktu użycia równoważnych materiałów eksploatacyjnych będą usuwane w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu na koszt Wykonawcy. Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 5.Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały eksploatacyjne spełniały wymagane parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w kolumnie nr 2 Formularza oferty. 6.Zamawiający zastrzega, że ilości podane w kolumnie nr 5 Załącznika Nr 1 do SIWZ są ilościami szacunkowymi zamawianych materiałów eksploatacyjnych. Oznacza to, że mogą one ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy. Tym samym cena oferty najkorzystniejszej (brutto) nie musi stanowić wartości umowy, służyć będzie jedynie do porównania ofert. 7.Różnica między ceną oferty najkorzystniejszej, a ceną wypłaconą w oparciu o zawartą umowę, może wynieść do ?20% ceny oferty najkorzystniejszej. 8.Zamawiający w każdorazowym zamówieniu określi ilość i asortyment zamówienia, co będzie stanowić podstawę do określenia wynagrodzenia wykonawcy za dostawę transzy. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupienia u Wykonawcy materiałów zgodnych z przedmiotem zamówienia, które nie zostały wymienione w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 10.Wykonawca sporządzając ofertę jest zobowiązany do wpisania w kolumnie nr 3 Załącznika Nr 1 do SIWZ danych umożliwiających identyfikację oferowanego produktu: 1)w przypadku zaoferowania artykułu opisanego przez Zamawiającego w kolumnie nr 2 należy wpisać adnotację (taki sam jak w kolumnie 2), 2)w przypadku zaoferowania artykułu równoważnego należy wpisać producenta artykułu. 11.Wszystkie oferowane artykuły, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. 12.W przypadku dostarczenia wyrobów wadliwych lub nie spełniających warunków zamówienia, Zamawiający złoży do wykonawcy stosowną reklamację, która zostanie rozpatrzona w ciągu 5 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia. Po bezskutecznym upływie tego terminu reklamację uważa się za rozpatrzoną zgodnie z żądaniem Zamawiającego a wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwe materiały eksploatacyjne na wolne od wad, zgodnie z warunkami zamówienia, w terminie 5 dni roboczych. 13.W przypadku uszkodzenia urządzenia Zamawiającego na skutek wadliwego działania dostarczonego przez Wykonawcę materiału eksploatacyjnego, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie producenta sprzętu na własny koszt, w nieprzekraczalnym terminie 7 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia awarii. 14.Nazwa dostarczonego towaru na fakturze musi być zgodna z nazwą na opakowaniu i z nazwą w formularzu oferty. Również cena towaru wykazana na fakturze musi być zgodna z ceną z formularza ofertowego. 15.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia, a w przypadku zamówienia małej ilości (po 1 szt.) - 24 godziny od daty otrzymania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - złożone w formie oryginału i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach