Przetargi.pl
Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Feliksów - Radwanka

Gmina Żelechlinek ogłasza przetarg

  • Adres: 97-226 Żelechlinek, Plac Tysiąclecia 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7122712 , fax. 044 7122770
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żelechlinek
    Plac Tysiąclecia 1 1
    97-226 Żelechlinek, woj. łódzkie
    tel. 044 7122712, fax. 044 7122770
    REGON: 59064783600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zelechlinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Feliksów - Radwanka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Feliksów-Radwanka gm. Żelechlinek. Długość drogi objętej zakresem zamówienia wynosi 1 500,00 m. Wykonany zostanie następujący zakres robót: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, - profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102:1997 o grubości 20 cm, - wykonanie prac rozkładarką na grubości co najmniej 10 cm, - mechaniczne uzupełnianie i profilowanie poboczy gruntowych, - zagęszczanie poboczy gruntowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 5.000 zł (słownie zł: pięć tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy : 1) Spełniają następujące warunki: a) Sytuacja finansowa: Mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do rozpoczęcia i realizacji zamówienia. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1) doświadczenie zawodowe: zrealizowali, jako główny Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 (słownie: trzy) roboty budowlane w zakresie budowy dróg, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. 2 ) potencjał techniczny dysponują odpowiednim sprzętem w celu wykonania zamówienia: wymóg minimalny - rozkładarka, równiarka samojezdna 74 KW(100 KM), walec statyczny samojezdny, walec wibracyjny jednoosiowy 0,6 t, samochód dostawczy 10 t. 2) Oferta będzie zgodna ze wszystkimi wymaganiami SIWZ oraz zasadami określonymi w ustawie Pzp. 3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na ocenie złożonych dokumentów, o których mowa w rozdziale 9 niniejszej SIWZ poprzez spełnia - właściwy dokument, nie spełnia - brak dokumentu lub niewłaściwy dokument.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty, informacje i materiały: 1. Wypełniony formularz oferty - stanowiący załącznik nr 1, 2. Kosztorys ofertowy z wartością robót stanowiącą cenę zamówienia. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Pzp (stanowiące załącznik nr 2), 4. Umowa spółki cywilnej, jawnej jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, jawnej. 5. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum). 6. Wykaz co najmniej 3 (słownie: trzy) wykonane roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości (każde wykonane zamówienie o wartości min. 250.000 zł (słownie zł: dwieście pięćdziesiąt tysięcy) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje od poprzednich zamawiających - wg załącznik nr 3. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, wymóg minimalny - rozkładarka, równiarka samojezdna 74 KW(100 KM), walec statyczny samojezdny, walec wibracyjny jednoosiowy 0,6 t, samochód dostawczy 10 t - według załącznika nr 4, 8. Zaakceptowany projekt umowy (stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ). W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty (oświadczenie o spełnianiu warunków i aktualny odpis oraz dokumenty wymienione w pkt. 2-3) składa każdy z wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez 1 wykonawcę lub wspólnie. 5) ponadto w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 (aktualny odpis) składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8) Wykonawca składa dokumenty w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Oświadczenia i poświadczenia wykonawca składa pod odpowiedzialnością karną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zelechlinek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach