Ochotnicza Straż Pożarna w Kazimierzu ogłasza przetarg
- Adres: 95-083 Kazimierz, ul. Padarewskiego 3
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 604 497 772
- Data zamieszczenia: 2009-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Kazimierzu
ul. Padarewskiego 3 3
95-083 Kazimierz, woj. łódzkie
tel. 604 497 772
REGON: 47293299100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Ochotniczej Straży Pożarnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP ŚREDNIEGO SAMOCHODU POŻARNICZEGO Z NAPĘDEM 4 X 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego średniego samochodu pożarniczego na podwoziu z napędem 4x2 z autopompy i zbiornikiem. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego oraz parametry techniczno użytkowe przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do siwz. Oferowany pojazd musi spełniać wszystkie wymagania określone w załączniku nr 5 do siwz. 3. Określenie według Wspólnego Słownika Zamówień: 34.14.42.10-3 - Wozy strażackie 4. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia - minimum 24 miesiące. (Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji jednak nie będzie to brane pod uwagę przez Zamawiającego przy ocenie ofert). 5. W okresie gwarancji naprawy samochodu oraz wyposażenia wykonywane będą bezpłatnie przez serwis Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego lub w miejscu przez niego wskazanym. Naprawy będą wykonywane w terminie do 72 godzin od daty zgłoszenia w formie fax-u. Do czasu o którym mowa wyżej nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy. 6. Ponadto serwis samochodu jest zapewniony przez sieć Autoryzowanych Stacji Obsługi zgodnie z warunkami wynikającymi ze złożonej oferty przetargowej oraz z gwarancji. Postanowienia niniejszego ustępu nie naruszają zapisów punktu a. 7. Wykonawca zapewni serwis pogwarancyjny oraz dostawę części zamiennych przez okres min. 10 lat od daty dostawy pojazdów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, że spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie. 2. Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) wykonawca posiada wpis do właściwego rejestru lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej a przedmiot zamówienia wchodzi w skład jego działalności; 2) wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu prac jak w niniejszym zamówieniu a także dysponuje odpowiednim sprzętem i osobami które wykonają niniejsze zamówienie w terminie określonym w rozdziale IV niniejszej siwz (lub Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia o których mowa powyżej); 3) wykonawca jest w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu wykonać zamówienie przyjmując warunki płatności określone w rozdziale XVI niniejszej siwz; 4) wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - tzn. nie dotyczy go żadna przesłanka wymieniona w w/w przepisie . 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów. 4. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. 5. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty (jej wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji) następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - jeśli podmioty występują wspólnie, 3) upoważnienie do podpisywania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do niej, 4) pisemne oświadczenie wykonawcy, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w tym, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn określonych art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do specyfikacji (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. Wszystkie dokumenty składane przez wykonawców wymagają formy pisemnej, muszą być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez prawnych przedstawicieli wykonawcy. 3. Potencjalni oferenci z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne, odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego. W przypadku załączenia jakichkolwiek dokumentów w językach obcych, niezbędne jest dołączenie ich tłumaczenia na język polski przez tłumacza przysięgłego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutomiersk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego w ramach projektu pn.:Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Brójce
Dodano: 2016-07-27 - Zakup nowego ciężkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa nowego lekkiego samochodu pożarniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Grodzisku
Dodano: 2016-07-19 - Przetarg nieograniczony na dostawę lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Biała
Dodano: 2016-07-07 - Zakup samochodu pożarniczego dla OSP Galewice
Dodano: 2016-07-06 - Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego wraz z wyposażeniem dla OSP Polichno
Dodano: 2016-07-05 - Zakup samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Wilamów
Dodano: 2016-06-28 - Poprawa funkcjonowania systemu ratowniczo-gaśniczego na terenie gminy Dalików
Dodano: 2016-06-06 - Zakup wozu strażackiego dla OSP w Lubochni
Dodano: 2016-05-18 - Zakup samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Łaznów w Gminie Rokiciny
Dodano: 2016-04-15