Gmina Grodziczno ogłasza przetarg
- Adres: 13324 Grodziczno, Grodziczno
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 564 729 126 , fax. 564 729 106
- Data zamieszczenia: 2018-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodziczno
Grodziczno
13324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 564 729 126, fax. 564 729 106
REGON: 87714202530000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziczno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów do remontu dróg gminnych na terenie Gminy Grodziczno - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do remontu dróg gminnych na terenie Gminy Grodziczno. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę kruszywa naturalnego (pospółka, kopalina bez uzdatnienia) w ilości do 1000 ton z dostawą i rozścieleniem we wskazane miejsce na terenie gminy Grodziczno. Zamówienie obejmuje zakup kruszywa naturalnego wraz z transportem do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca na terenie Gminy Grodziczno. Prognozowana ilość kruszywa jest wielkością szacunkową służącą do porównania złożonych ofert. Ilość ta może ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb w zakresie realizacji umowy. Zamówienie obejmuje dostarczenie odpowiedniego materiału oraz równomierne rozsypanie na wskazane miejsce pojazdami samowyładowczymi o tonażu 12 - 20t. Dostarczone kruszywo musi być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania. Dostawa kruszywa realizowana będzie partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego, na każde telefoniczne, faksowego lub e-mailowe polecenie Zamawiającego, na wskazaną drogę i w ilości wskazanej przez Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczyć kruszywo w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00 w ilości podanej w zamówieniu. Odbiór ilościowy i jakościowy będzie dokonywany na bieżąco, przez uprawnioną osobę z ramienia Zamawiającego i Wykonawcy. Maksymalny termin wykonania dostawy przedmiotu zamówienia w miejsca wskazane przez Zamawiającego wynosi 120 godzin od telefonicznego, faksowego lub e-mailowego złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Minimalny termin wykonania dostawy przedmiotu zamówienia w miejsca wskazane przez Zamawiającego wynosi 24 godziny od telefonicznego, faksowego lub e-mailowego złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamówienie obejmuje również każdorazowe ważenie kruszywa przy wykonywanym załadunku, z której to czynności Wykonawca będzie sporządzał stosowny dokument, celem przedłożenia go Zamawiającemu. Cena jednostkowa brutto (za 1 tonę kruszywa) jest stała, niezależnie od odległości i ilości dowozu. W trakcie wykonywania dostaw, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo ruchu drogowego, osób trzecich w obrębie nawożonych dróg oraz za utrzymanie oznakowania, urządzeń ostrzegawczych i zabezpieczających. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowego ważenia dostaw kruszywa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Określone w SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowożenie uprawnionych dzieci przedszkolnych i uczniów do SP w Dubeninkach oraz SP w Żytkiejmach w okresie od 2 września 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
Dodano: 2024-07-16 - Dowożenie uczniów z terenu gminy Banie Mazurskie do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025, 2025/2026
Dodano: 2024-07-12 - ,, Dowóz na zajęcia uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Kozłowie”
Dodano: 2024-07-12 - Dowóz dzieci do szkół na terenie Gm. Ełk na podst. zakup. biletów ze spraw. opieki w czasie przewozu oraz dowóz dziecka niepełnosprawnego do Specj. Ośrodka Szkolno-Wychow. w Olecku w r. szk.2024/2025
Dodano: 2024-06-17 - Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych, usługa transportu dla osób korzystających z OREW w Działdowie oraz usługa transportu dla osób korzystających z SOS-W w Mławie
Dodano: 2024-05-20 - Dowóz uczestników- w tym również osób niepełnosprawnych na zajęcia Środowiskowego Domu Samopomocy w Janowcu Kościelnym i odwóz z tej miejscowości do miejsca zamieszkania
Dodano: 2024-03-20 - Usługi transportowe związane z utrzymaniem, remontem i modernizacją dróg gminnych w 2024 r.
Dodano: 2024-02-13 - Dowóz uczestników- w tym również osób niepełnosprawnych na zajęcia Środowiskowego Domu Samopomocy w Janowcu Kościelnym i odwóz z tej miejscowości do miejsca zamieszkania
Dodano: 2024-01-16 - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. J. Korczaka z oddziałami przedszkolnymi w Rychlikach w roku 2024
Dodano: 2023-12-28 - Dowóz uczestników- w tym również osób niepełnosprawnych na zajęcia Środowiskowego Domu Samopomocy w Janowcu Kościelnym i odwóz z tej miejscowości do miejsca zamieszkania
Dodano: 2023-12-11