Przetargi.pl
Dostawa materiałów do budowy chodników

Powiat Łukowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21400 Łuków, ul. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 982 203 , fax. 257 987 491
  • Data zamieszczenia: 2018-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łukowski
    ul. Józefa Piłsudskiego 17
    21400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 257 982 203, fax. 257 987 491
    REGON: 71158656700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwolukow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów do budowy chodników
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do budowy chodników /kostka, krawężnik, obrzeże/ we wskazanych niżej ilościach, do Obwodu Drogowego nr 2 Zarządu Dróg Powiatowych w Łukowie zlokalizowanego w Stoczku Łukowskim przy ul. Kościelnej 11: - kostka beton. HOLLAND gr. 8 cm /szara/ - 4115,0 m2 - kostka beton. HOLLAND gr. 8 cm /czerwona/ - 459,0 m2 - obrzeże betonowe 8x30x100 /szare/ - 1959,0 mb - krawężnik 15x30x100 /szary/ - 376,0 mb 2. Wymienione materiały Wykonawca dostarczy i rozładuje we własnym zakresie, na własny koszt i własne ryzyko, we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie obwodu drogowego w Stoczku Łukowskim. Dokumentem potwierdzającym realizację dostawy jest protokół odbioru /WZ/. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zwrot palet. Koszt palet należy uwzględnić w cenie materiałów. 3. Na dostarczone materiały Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej rękojmi na dostarczone materiały, licząc od dnia następnego od daty zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Dostarczone materiały muszą odpowiadać obowiązującym normom: PN-EN 1338:2005 dla kostki, uwiarygodnione odpowiednimi aktualnymi badaniami wykonanymi przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, odpowiadającymi normom odporności na warunki atmosferyczne - oznaczenie D (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok), odporność na ścieranie - oznaczenie I (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok) lub równoważne. PN-EN 1340:2004 dla krawężników betonowych, uwiarygodnione odpowiednimi aktualnymi badaniami wykonanymi przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, odpowiadającymi odporności na warunki atmosferyczne - oznaczenie D (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok), odporność na ścieranie - oznaczenie I (badania przeprowadzone nie później niż 1 rok) lub równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy o numerze 68 9206 0009 0004 9386 2000 0070 w Banku Spółdzielczym w Trzebieszowie. W tytule przelewu należy wpisać: wadium do postępowania nr AZ.262.7.2018. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie pełnomocnika Zamawiającego – Zarząd Dróg Powiatowych w Łukowie lub dołączyć do oferty. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – „Powiat Łukowski z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków”. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach