Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 22600 Tomaszów Lubelski, ul. Lwowska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 846 643 045 , fax. 846 642 273
- Data zamieszczenia: 2017-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Lwowska 54
22600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
tel. 846 643 045, fax. 846 642 273
REGON: 95037163700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kostki brukowej na terenie powiatu tomaszowskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa kostki brukowej betonowej na terenie powiatu tomaszowskiego z przeznaczeniem na drogi powiatowe w ilości: - grubości 6cm (kolor szary) w ilości 6580,00m2 , - grubości 6cm (kolor czerwony) w ilości 540,00 m2 . 2. Zamawiający informuje jednocześnie, iż cena ofertowa na dostawę kostki powinna obejmować; wszelkie koszty, w tym transport i wyładunek w miejscu dostawy, oraz nie może ulec zmianie przez cały okres dostawy. Palety zwracane będą oferentowi systematycznie do dnia 15.12.2017r. a ich cena nie wchodzi w koszt wyrobów. Odbiór palet w miarę ich uwalniania odbywać się będzie na koszt wykonawcy w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Przy każdorazowym transporcie sporządzona będzie notatka z przeprowadzonej dostawy, która w swej treści zawierać będzie informacje tj. datę dostarczenia, ilość dostarczanej kostki z podaniem koloru, liczbę palet, oraz będzie podpisana przez osobę upoważnioną do odbioru ( czytelny podpis) oraz przez przedstawiciela wykonawcy (kierowca). 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oraz rozładować przedmiot zamówienia na własny koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Każdą partię materiałów wykonawca dostarczy w terminie od daty zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego w formie faksu lub poczty elektronicznej, aż do wyczerpania ilości umownej (przyjmowanie kostki w dni robocze w godz. 700 – 15 00) 4. Wszelkie wątpliwości Wykonawca winien wyjaśnić z Zamawiającym na etapie przygotowywania oferty. 5.Wykonawca zapewni, że dostarczane materiały będące przedmiotem zamówienia odpowiadają odpowiednim normom. Wszystkie materiały powinny posiadać niezbędne aprobaty techniczne, atesty oraz deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania w budownictwie drogowym, które Dostawca na wezwanie Zamawiającego ma obowiązek dostarczyć. Kostka brukowa musi spełniać normę Betonowe kostki brukowe - Wymagania i metody badań PN-EN 1338:2005 wraz z poprawką PN-EN 1338:2005/AC:2007, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113100-6
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, wg uznania Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 12 9101 0003 2020 0009 5514 0003 Bank Spółdzielczy w Lubaczowie z dopiskiem Nr sprawy: TN.3721.6.2017.AZ b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz.359 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w w/w formie powinno być wystawione na Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne, bezwarunkowe i na pierwsze żądanie zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Warunki zwrotu i utraty wadium reguluje ustawa Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów betonowych do budowy chodników na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku
Dodano: 2020-06-26 - Dostawa materiałów betonowych do budowy chodników na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku
Dodano: 2019-06-21 - Dostawa materiałów do budowy chodników
Dodano: 2018-06-05 - Dostawa materiałów betonowych do budowy chodników na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku
Dodano: 2018-05-14 - Dostawa kostki brukowej na terenie Powiatu Tomaszowskiego
Dodano: 2018-04-11 - Zakup i dostawa wyrobów betonowych wraz z załadunkiem i wyładunkiem mechanicznym
Dodano: 2018-03-23 - Dostawa kostki brukowej
Dodano: 2017-07-14 - Dostawa materiałów betonowych w postaci kostki brukowej, krawężników i obrzeży oraz stabilizacji i betonów do budowy chodników przy drogach powiatowych
Dodano: 2017-06-29 - Zakup i dostawa wyrobów betonowych ( kostka brukowa, krawężniki drogowe, obrzeża chodnikowe) do Urzędów Gmin : Piszczac, Rossosz, Tuczna, Łomazy
Dodano: 2017-03-29 - Dostawa kostki brukowej, krawężników ulicznych oraz obrzeży chodnikowych.
Dodano: 2017-02-28