Przetargi.pl
Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Zamiejscowego Wydziału Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej

Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego 00-968 Warszawa ul. Marymoncka 34, Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Akademicka 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3428712 , fax. 083 3428712
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego 00-968 Warszawa ul. Marymoncka 34, Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego
    ul. Akademicka 2 2
    21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
    tel. 083 3428712, fax. 083 3428712
    REGON: 00032783000025
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf-bp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Zamiejscowego Wydziału Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa według bieżących zamówień do Zamiejscowego Wydziału Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej ul. Akademicka 2 fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji materiałów budowlanych, w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w formularzach cenowych. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych na sześć zadań: - zadanie nr 1 - dostawa materiałów budowlano-malarskich zgodnie z asortymentem i ilościami wyszczególnionymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1. do SIWZ; - zadanie nr 2 - dostawa materiałów stolarskich zgodnie z asortymentem i ilościami wyszczególnionymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.2. do SIWZ; - zadanie nr 3 - dostawa materiałów ślusarsko-metalowych zgodnie z asortymentem i ilościami wyszczególnionymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.3. do SIWZ; - zadanie nr 4 - dostawa materiałów hydraulicznych zgodnie z asortymentem i ilościami wyszczególnionymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.4. do SIWZ; - zadanie nr 5 - dostawa materiałów elektrycznych i komputerowych zgodnie z asortymentem i ilościami wyszczególnionymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.5. do SIWZ; - zadanie nr 6 - dostawa drabin zgodnie z asortymentem i ilościami wyszczególnionymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2.6. do SIWZ. Zakres rzeczowy wyżej wymienionych zadań został przedstawiony w części ogłoszenia dotyczącego ofert częściowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 440000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z późn. zm. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2.1.1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z późn. zm. - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ppkt. 2.4.1.; 2.1.2.spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z późn. zm., tj: a/posiadają uprawnienia do wykonania działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentu, o których mowa w ppkt. 2.4.1., 2.4.2.; b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ppkt. 2.4.1.; c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ppkt. 2.4.1; 2.1.3.zaoferują wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w rozdziale III SIWZ - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.4.3 - 2.4.6. 2.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: 2.2.1.warunek wymieniony w ppkt 2.1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców (muszą wykazać że żaden z Wykonawców nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 pzp); 2.2.2.warunek wymieniony w ppkt 2.1.2. lit a musi każdy z Wykonawców spełniać w takim zakresie, w jakim będzie wykonywał zamówienie; 2.2.3.warunek wymieniony w ppkt 2.1.2. lit b i c muszą spełniać wspólnie wszyscy Wykonawcy (sumując swój potencjał wiedzy i doświadczenia oraz możliwości techniczne, osoby zdolne do wykonania zamówienia, a także sytuację ekonomiczną i finansową); 2.2.4.warunek wymieniony w ppkt 2.1.3. muszą spełniać wspólnie wszyscy Wykonawcy. 2.3.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.4.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 2.4.1.oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w ppkt 2.1.2. i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z późn. zm. (w/g załącznika nr 3 do SIWZ); 2.4.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w ofercie musi znajdować się tylko jeden w/w dokument bez względu na ilość oferowanych do wykonania zadań); Na ofertę ponadto składają się następujące dokumenty: 2.4.3.wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2.4.4.wypełnione formularze cenowe dla każdego zadania oddzielnie, z cenami za poszczególne pozycje zadania oraz wartością zamówienia stanowiącą cenę oferty brutto (w/g załącznika nr 2.1., 2.2., 2.3., 2.4., 2.5., 2.6. do SIWZ) - Wykonawca wypełnia tylko formularze w zakresie tych zadań zamówienia, na które składa ofertę; 2.4.5.pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2.5.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), złożona oferta musi zawierać: 2.5.1.oświadczenie wymienione w ppkt 2.4.1. potwierdzające, że Wykonawcy wspólnie spełniają warunki określone w ppkt 2.1.2. oraz, że żaden z nich nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 pzp - oświadczenie znajdujące się w załączniku nr 3 do SIWZ; 2.5.2.dokument wymieniony w ppkt 2.4.2. złożony przez każdy podmiot oddzielnie; 2.5.3.dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia pu-blicznego (dokument ten w przypadku spółki cywilnej może zastąpić umowa spółki cywilnej jeżeli zawiera w/w informacje), 2.5.4.oświadczenie określające sposób współdziałania Wykonawców, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich oraz sposób odpowiedzialności (dokument ten w przypadku spółki cywilnej może zastąpić umowa spółki cywilnej jeżeli zawiera w/w informacje); 2.5.5.pozostałe dokumenty wymienione w ppkt 2.4.3. - 2.4.4. powinny być podpisane przez każdego Wykonawcę lub przez ustanowionego pełnomocnika. 2.6.W przypadku oferty składanej przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, złożona oferta musi zawierać: 2.6.1. zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 2.4.2.: a/aktualny dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający(e) odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b/jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt. 2.6.1.lit a, Wykonawca zastępuje go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.6.2.pozostałe dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 2.4. Wykonawca zagraniczny składa tak jak Wykonawca polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf-bp.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach