Przetargi.pl
Dostawa artykułów budowlanych, elektrycznych i hydraulicznych

Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ogłasza przetarg

  • Adres: 20-089 Lublin, ul. Biernackiego 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 740 86 14 , fax. 81 740 39 34
  • Data zamieszczenia: 2016-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
    ul. Biernackiego 9 9
    20-089 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 740 86 14, fax. 81 740 39 34
    REGON: 43099240200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.janbozy.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów budowlanych, elektrycznych i hydraulicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów budowlanych, elektrycznych, hydraulicznych oraz baterii, różnych materiałów i akcesoriów stolarskich. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 pakietów. Pakiet nr 1 - Artykuły budowlane Pakiet nr 2 - Artykuły stolarskie i ślusarskie Pakiet nr 3 - Artykuły hydrauliczne Pakiet nr 4 - Artykuły elektryczne Pakiet nr 5 - Artykuły różne 3.2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane, wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej), 44111000-1 Materiały budowlane, 44111800-9 Zaprawa, 44831300-7 Kity, 44810000-1 Farby, 44812210-0 Farby olejne, 44820000-4 lakiery, 44221200-7 Drzwi, 44510000-8 Narzędzia, 44512000-2 Różne narzędzia ręczne, 44192200-4 Gwoździe, 44531400-5 Śruby, 44520000-1 Zamki, klucze i zawiasy, 44316400-2 Drobne artykuły metalowe, 44220000-8 Stolarka budowlana, 44190000-8 Różne materiały budowlane, 44191000-5 Różne drewniane materiały budowlane, 44191400-9 Płyta pilśniowa, 44191100-6 Sklejka, 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria, 316810000-3 Akcesoria elektryczne, 31682000-0 Wyroby elektryczne, 44411000-4 Wyroby sanitarne, 44115210-4 Tworzywa hydrauliczne 3.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres zamówienia zawierają załączniki nr 1-5 do SIWZ 3.4. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.5. Dostarczone wyroby muszą posiadać min. 6 miesięczny okres ważności licząc od daty dostarczenia towaru oraz atesty dopuszczające do użytku w obszarze medycznym na terenie Polski. 3.6. Ilekroć w załącznikach do SIWZ opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazwy materiału, produktu, urządzenia lub jego producenta - Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej, a podane cechy materiału, produktu lub urządzenia należy rozumieć jako wymagania minimalne (nie gorsze niż parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne materiałów, urządzeń lub produktów wskazanych w załącznikach do SIWZ). Obowiązek udowodnienia powyższego leży po stronie Wykonawcy. 3.7. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 3.8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przedmiotu zamówienia, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiających, wynikających z bieżącej działalności, czego nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy, oznacza to, że zapotrzebowane ilości gazów medycznych i technicznych określonych w załącznikach 1-5 do SIWZ są szacunkowe i mogą podlegać zmianom w trakcie realizacji umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia o ilości wstępnie zapotrzebowanej przez Zamawiających. 3.9. Każdy Zamawiający (z grupy podmiotów) regulował będzie zobowiązania wynikające ze zrealizowanej na jego rzecz dostawy odrębnie, na warunkach określonych umową. Rozliczanie za przedmiot umowy następować będzie fakturami częściowymi wystawianymi po zrealizowaniu każdego zamówienia częściowego. Zamówienia realizowane będą zgodnie z bieżącymi zamówieniami poszczególnych Zamawiających i dostarczane na koszt Wykonawcy do magazynów (lub innych miejsc składowania) w siedzibie poszczególnych Zamawiających. 3.10. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 440000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janbozy.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach