Przetargi.pl
przebudowa pomieszczeń. UM-ZP-262-27/09

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 528 88 67 , fax. 081 5328927
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 528 88 67, fax. 081 5328927
    REGON: 00028871600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przebudowa pomieszczeń. UM-ZP-262-27/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przewidziany do modernizacji obiekt o czterech piętrach położony jest w centrum miasta Lublin przy ul. Karmelickiej nr 7, wybudowany został w latach siedemdziesiątych ubiegłego wieku w technologii tradycyjnej. Obecnie mieści się w nim Stomatologiczne Centrum Medyczne Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę pomieszczeń w/w obiektu realizowaną w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i Modernizacja Infrastruktury Naukowo-Badawczej Oddziału Stomatologicznego. W zakres rzeczowy zadania wchodzą: 1. Roboty budowlano - remontowe na III i IV piętrze polegające na częściowym wyburzeniu ścianek działowych, skuciu posadzek i podłóż, glazur, tynków, sufitów podwieszanych, drzwi, demontaż elementów instalacji oraz wykonaniu: ścianek działowych, nadproży drzwiowych, tynków, oblicowaniu ścian, podłóż i posadzek, malowaniu, montażu stolarki drzwiowej, sufitów podwieszanych i remont istniejącej stolarki okiennej. 2. Roboty remontowe elektryczne na III i IV piętrze wraz z zasileniem projektowanego wyposażenia technologicznego i wentylacji mechanicznej. 3. Roboty remontowe kanalizacji sanitarnej, wody zimnej i ciepłej, c.o. i instalacji technologicznej 4. Roboty remontowe instalacji wentylacji mechanicznej hybrydowej 5. Wykonanie węzła cieplnego w parterze segmentu niskiego budynku 6. Remont i przebudowa kanału przyłącza ciepłowniczego. Zamawiający posiada pełną dokumentację budowlaną i wykonawczą na całość w/w robót. Na okres prac budowlanych powierzchnia budynku objęta dokumentacją projektową będzie wyłączona z użytkowania medycznego. W pozostałej części budynku będzie prowadzona działalność medyczna. Wykonawca robót winien zakładać prowadzenie robót na dwie zmiany, planując wykonanie uciążliwych prac na drugiej zmianie z uwagi na specyfikę działalności medycznej prowadzonej w pozostałej części budynku. Dla potrzeb i na okres prowadzenia prac budowlanych przewiduje się udostępnienie klatki schodowej z przyległą windą towarowo-osobową położoną na szczycie budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 14000 zł należy wnieść do dnia upływu terminu składania ofert. Szczegółowe informacje nt wadium zawarte będą w SIWZ, która zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 1.2.1. dysponować osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia oraz należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób; 1.2.2. wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane, których przedmiotem zamówienia były roboty w czynnych obiektach ochrony zdrowia o wartości minimum 500 000 PLN bez VAT oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 1.3.1. posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000 PLN; 1.3.2. wykazać średnie roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości nie mniejszej niż 8 000 000 PLN w okresie ostatnich 3 lat obrotowych (tj. lat 2006, 2007, 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki określone w pkt 1.2. i 1.3. mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pozostałe warunki musi spełniać każdy z Wykonawców. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do wniosku dokumentach i oświadczeniach. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnia wszystkie warunki. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 10, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 10, zamawiający zastosuje dodatkową kwalifikację polegająca na przyznaniu wykonawcom po 1 pkt za każde dodatkowo wykonane ponad minimum kwalifikacyjne zamówienie polegające na wykonaniu robót wymienionych powyżej w pkt 1.2.2 potwierdzone dokumentami świadczącymi o należytym wykonaniu wskazanego zamówienia i zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają największą ilość punktów podczas dodatkowej kwalifikacji. W przypadku gdy ta kwalifikacja nie wystarczy do wybrania 10 wykonawców, zostanie przeprowadzona kolejna w oparciu o przychód netto ze sprzedaży w 2008 roku Dodatkowe punkty zostaną przyznane wykonawcom według wzoru sprzedaż netto w ofercie badanej/sprzedaży netto w ofercie o największej sprzedaży x 100 pkt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w III.2) powyżej w ust. 1. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w III.2) powyżej w ppkt 1.2.1. należy przedłożyć: 1.3.1. dokumenty potwierdzające, że osoby przewidziane do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 1.3.2. wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności; 1.3.3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1.3.2. niniejszej informacji o dokumentach, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w III.2) powyżej w ppkt 1.2.2. należy przedłożyć: 1.4.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed datą wszczęcia niniejszego postępowania (tj. lata 2004, 2005, 2006, 2007, 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Dla każdej roboty budowlanej w wykazie należy podać: a) nazwę zadania; b) wartość netto w PLN, c) opis roboty budowlanej (w tym roboty branżowe) z wyszczególnieniem warunków określonych przez zamawiającego w ppkt 1.2.2, d) data rozpoczęcia i zakończenia robót, e) miejsce wykonania, f) nazwa i adres zamawiającego, g) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, nazwę wykonawcy, który wykonywał dane zadanie. 1.5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w III.2) powyżej w pkt 1.3. należy przedłożyć: 1.5.1.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków; 1.5.2. Bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanej w/w części sprawozdania, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające przychody - za ostatnie trzy lata obrotowe (tj. 2006, 2007, 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców: 2.1. dokument wymieniony w pkt. 1.1 może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika upoważnionego do ich reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.2. dokument wymieniony w pkt 1.2. składa osobno każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 2.3. dokumenty wymienione w pkt 1.3., 1.4., 1.5. składa jeden lub więcej wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, którzy wykazują spełnienie warunku. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach