Urząd Gminy Aleksandrów ogłasza przetarg
- Adres: 23-408 Aleksandrów,
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6875002
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Aleksandrów
23-408 Aleksandrów, woj. lubelskie
tel. 084 6875002
REGON: 95001432800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow.netbip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów budowlanych (ciąg dalszy - 3) - Budowa chodnika dla pieszych w miejscowości Aleksandrów Pierwszy i Aleksandrów Drugi - strona północna odcinek nr II i IV - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest dostawa wraz z rozładunkiem niżej wymienionych materiałów budowlanych na plac budowy zlokalizowany w miejscowości Aleksandrów Pierwszy i Aleksandrów Drugi wzdłuż drogi wojewódzkiej Nr 853 Nowy Majdan - Tomaszów Lubelski. Dostawy przedmiotu zamówienia winny następować sukcesywnie w miarę potrzeb, samochodami samowyładowczymi z tylnym wyładunkiem o ładowności do 17 ton. W przypadku większego zapotrzebowania, Wykonawca winien mieć możliwość wykonania kilku dostaw (5-7 dostaw) w ciągu 1 dnia roboczego. Terminy dostaw oraz ilości uzgadniane będą telefonicznie z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem. Piasek budowlany - ilość 150 m3 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142110003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy - Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow.netbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa piasku do potrzeb bieżącego i zimowego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW Zamość
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa piasku do RDW w Puławach
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa piasku do RDW w Białej Podlaskiej -zadanie nr 1 -Obwód Drogowy w Janowie Podlaskim - 300,00 Mg -zadanie nr 2 - Obwód Drogowy w Łukowie - 750,00 Mg
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa piasku do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie.
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie.
Dodano: 2016-01-28 - Dostawy piasku wraz z transportem do sporządzenia mieszanki piaskowo-solnej do zimowego utrzymania dróg - zadanie nr 1 -Obwód Drogowy w Janowie Podlaskim - 582,00 Mg - zadanie nr 2 - Obwód Drogowy w Łukowie - 150,00 Mg
Dodano: 2015-10-07 - Dostawa piasku do zimowego i bieżącego utrzymania dróg dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Puławach
Dodano: 2015-09-21 - Dostawa piasku do Rejonu Dróg Wojewódzkich w Hrubieszowie w tym: Piasek do ZUD w ilości 450 ton na teren OD w Tyszowcach ul. Wielka 103, 22-630 Tyszowce, Piasek do BUD w ilości 50 ton na OD w Tyszowcach ul. Wielka 103, 22-630 Tyszowce, Piasek do ZUD w ilości 450 ton na na plac składowy dzierżawiony w Hrubieszowie ul. Nowa 38, 22-500 Hrubieszów. Piasek do BUD w ilości 50 ton na plac składowy dzierżawiony w Hrubieszowie ul.Nowa 38, 22-500 Hrubieszów.
Dodano: 2015-07-13 - Dostawa piasku na przebudowę dróg na terenie gminy Spiczyn
Dodano: 2015-05-25 - Dostawa piasku
Dodano: 2014-12-11