Przetargi.pl
dostawa odczynników, szkła i sprzętu laboratoryjnego

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 20-078 Lublin, ul. 3 Maja 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 533 80 16 , fax. 0-81 533 80 16
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
    ul. 3 Maja 4 4
    20-078 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 533 80 16, fax. 0-81 533 80 16
    REGON: 00031430700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa odczynników, szkła i sprzętu laboratoryjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    pakiet nr 1 - odczynniki lateksowe, pakiet nr 2 - surowice diagnostyczne, pakiet nr 3 - certyfikowane materiały odniesienia, pakiet nr 4 - materiały odniesienia, pakiet nr 5 - podłoża, pakiet nr 6 - podłoża Legionella, pakiet nr 7 - podłoża i materiały pomocnicze Colilert 18, pakiet nr 8 - testy do jakościowego wykrywania drobnoustrojów, pakiet nr 9 - odczynniki laboratoryjne, pakiet nr 10 - szkło laboratoryjne, pakiet nr 11 - materiały pomocnicze, pakiet nr 12 - drobny sprzęt laboratoryjny, pakiet nr 13 - miernik wielogazowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244965002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego, określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p.z.p. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów (oświadczeń) wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p.z.p.; (wg załączonego wzoru - dodatek nr 4); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a gdy wykonawca działa w formie spółki cywilnej - umowa spółki. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy; 3) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 4) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; 5) pisemne zobowiązanie podmiotu innego niż wykonawca o udostępnieniu, na potrzeby realizacji zamówienia będącego przedmiotem postępowania, potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy); 6) pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psselublin.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach