Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ogłasza przetarg
- Adres: 20-078 Lublin, ul. 3 Maja 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 533 80 16 , fax. 0-81 533 80 16
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
ul. 3 Maja 4 4
20-078 Lublin, woj. lubelskie
tel. 0-81 533 80 16, fax. 0-81 533 80 16
REGON: 00031430700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa odczynników, szkła i sprzętu laboratoryjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
pakiet nr 1 - odczynniki lateksowe, pakiet nr 2 - surowice diagnostyczne, pakiet nr 3 - certyfikowane materiały odniesienia, pakiet nr 4 - materiały odniesienia, pakiet nr 5 - podłoża, pakiet nr 6 - podłoża Legionella, pakiet nr 7 - podłoża i materiały pomocnicze Colilert 18, pakiet nr 8 - testy do jakościowego wykrywania drobnoustrojów, pakiet nr 9 - odczynniki laboratoryjne, pakiet nr 10 - szkło laboratoryjne, pakiet nr 11 - materiały pomocnicze, pakiet nr 12 - drobny sprzęt laboratoryjny, pakiet nr 13 - miernik wielogazowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244965002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego, określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p.z.p. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów (oświadczeń) wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p.z.p.; (wg załączonego wzoru - dodatek nr 4); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a gdy wykonawca działa w formie spółki cywilnej - umowa spółki. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy; 3) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 4) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności; 5) pisemne zobowiązanie podmiotu innego niż wykonawca o udostępnieniu, na potrzeby realizacji zamówienia będącego przedmiotem postępowania, potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy); 6) pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psselublin.netbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy odczynników do koagulologii z dzierżawą analizatora.
Dodano: 2016-06-21 - Dostawy odczynników do immunodiagnostyki z dzierżawą analizatora
Dodano: 2016-06-02 - Dostawy odczynników biochemicznych i hematologicznych z dzierżawą analizatorów
Dodano: 2016-05-17 - Dostawy odczynników i sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2015-12-16 - Dostaw odczynników bakteriologicznych z dzierżawą analizatora
Dodano: 2014-10-17 - Dostawy odczynników do koagulologii z dzierżawą analizatora
Dodano: 2014-06-02 - Dostawy odczynników do immunodiagnostyki z dzierżawą analizatora ze stanowiskiem komputerowym
Dodano: 2014-04-17 - Dostawa odczynników laboratoryjnych i jednorazowego sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2013-10-08 - Dostawy odczynników biochemicznych i hematologicznych z dzierżawą analizatorów
Dodano: 2013-01-16 - Dostaw odczynników bakteriologicznych z dzierżawą analizatora
Dodano: 2012-10-04