Miasto Suwałki ogłasza przetarg
- Adres: 16400 Suwałki, ul. Mickiewicza
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 875 628 000 , fax. 875 628 098
- Data zamieszczenia: 2017-02-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
ul. Mickiewicza 1
16400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 875 628 000, fax. 875 628 098
REGON: 79067103000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych w 2017 r.: Część 1 - Dostawa papieru do ploterów Część 2 - Dostawa papieru do kserokopiarek, Część 3 - Dostawa materiałów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych: Część 1 – dostawa papieru do ploterów Część 2 – dostawa papieru do kserokopiarek Część 3 – dostawa materiałów biurowych 2. Szczegółowy opis i wielkość zamówienia określony został w załączniku nr 2.1 – część 1, załączniku nr 2.2 - część 2, załączniku nr 2.3 – część 3 do siwz. 3. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek transport i rozładunek dostarczonych materiałów. 4. Miejsce realizacji zamówienia – dostawa w godzinach 9:00-14:00 do siedziby Zamawiającego ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki. 5. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. Termin „nowe” oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 6. W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji. 7. W przypadku realizacji części 2 i 3 zamówienia, każda zamówiona partia towaru dostarczona będzie do siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 14 dni do chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego w formie pisemnej lub faksem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych, okładek do archiwizacji, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2021-01-15 - Dostawa artykułów biurowych, okładek do archiwizacji, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2020-12-01 - „Dostawa artykułów biurowych, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu z podziałem na 3 zadania”.
Dodano: 2020-06-16 - Dostawa materiałów biurowych, papieru do drukarek i kserokopiarek oraz papieru do ploterów
Dodano: 2020-02-13 - „Dostawa artykułów, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25 WOG i jednostek będących na zaopatrzeniu z podziałem na 3 zadania”
Dodano: 2019-03-15 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2019-02-25 - Dostawa papieru i materiałów biurowych w 2018 r.-IV części
Dodano: 2018-03-29 - Dostawa artykułów biurowych dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego i jednostek będących na zaopatrzeniu.
Dodano: 2018-01-23 - Dostawa materiałów biurowych oraz papieru
Dodano: 2017-11-28 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, papieru do drukarek, kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych KRUS w Augustowie i Zambrowie
Dodano: 2017-10-30