Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15099 Białystok, ul. Legionowa
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 497 300 , fax. 857 497 310
- Data zamieszczenia: 2017-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku
ul. Legionowa 18
15099 Białystok, woj. podlaskie
tel. 857 497 300, fax. 857 497 310
REGON: 1251326200489 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, papieru do drukarek, kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych KRUS w Augustowie i Zambrowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń materiałów biurowych, papieru do drukarek, kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych KRUS w Augustowie i Zambrowie, w zakresie wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy (załącznik nr 8 i 9 do SIWZ) oraz zgodnie z wymaganiami w nich określonymi. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych KRUS w Zambrowie i Augustowie, zgodnie z wykazem zawartym w formularzu ofertowym, w zakresie wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ i wzorze umowy - załącznik nr 8 do SIWZ) oraz zgodnie z wymaganiami w nich określonymi. Część II: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych KRUS w Zambrowie i Augustowie, zgodnie z wykazem zawartym w formularzu ofertowym, w zakresie wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ i wzorze umowy - załącznik nr 9 do SIWZ) oraz zgodnie z wymaganiami w nich określonymi. 3. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia i jego rozładunek w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, a w części II zamówienia zapewni dodatkowo odbiór zużytych tonerów, bębnów i taśm z miejsc dostawy i wystawienie karty odpadów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część I - Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie. Ocena tego warunku będzie dokonywana na podstawie informacji zawartej w oświadczeniu dołączonym do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Część II - Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualnie obowiązujące zezwolenie na zbieranie i transport odpadów dotyczące zużytych tonerów, bębnów i taśm zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną. Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację czytelnie: (imię i nazwisko) lub nieczytelnie (z imienną pieczątką). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących załączniki nr 4 i 5 do SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców ww. oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 P.z.p., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23 P.z.p. wg załącznika nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, dołącza do oferty wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Wykonawca, który będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, Zamawiający żąda zobowiązania, które określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazanie zdolności dotyczą. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, na wezwanie Zamawiającego co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie złoży: dokument wskazany w cz. VI B pkt 1 SIWZ w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu, oraz dokument wskazany w cz. VI B pkt 3 SIWZ. 8. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie złoży oddzielnie dokumenty określone w cz. VI B pkt 2 SIWZ. 9. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w VI B pkt 2 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych, okładek do archiwizacji, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2021-01-15 - Dostawa artykułów biurowych, okładek do archiwizacji, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2020-12-01 - „Dostawa artykułów biurowych, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu z podziałem na 3 zadania”.
Dodano: 2020-06-16 - Dostawa materiałów biurowych, papieru do drukarek i kserokopiarek oraz papieru do ploterów
Dodano: 2020-02-13 - „Dostawa artykułów, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25 WOG i jednostek będących na zaopatrzeniu z podziałem na 3 zadania”
Dodano: 2019-03-15 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2019-02-25 - Dostawa papieru i materiałów biurowych w 2018 r.-IV części
Dodano: 2018-03-29 - Dostawa artykułów biurowych dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego i jednostek będących na zaopatrzeniu.
Dodano: 2018-01-23 - Dostawa materiałów biurowych oraz papieru
Dodano: 2017-11-28 - Dostawa artykułów i wyposażenia biurowego dla 25WOG i jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2017-08-18