Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego i Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ostrołęce

Powiat Ostrołęcki ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, pl. gen. J. Bema
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 764 28 15, , fax. 29 764 32 81
  • Data zamieszczenia: 2019-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostrołęcki
    pl. gen. J. Bema 5
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 29 764 28 15, , fax. 29 764 32 81
    REGON: 55066883500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatostrolecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego i Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ostrołęce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego i Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Ostrołęce. Zamówienie składa się z następujących części: Część nr 1: Dostawa materiałów biurowych. Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów podano w załączniku nr 1.1. do formularza ofertowego (załącznik do SIWZ). Materiały będą dostarczane partiami stosownie do potrzeb Zamawiającego. Część nr 2: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych. Rodzaj oraz ilości zamawianych materiałów podano w załączniku nr 1.2. do formularza ofertowego (załącznik do SIWZ). Materiały będą dostarczane partiami stosownie do potrzeb Zamawiającego. 2. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. 3. Jako materiały eksploatacyjne równoważne należy uznawać artykuły kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane, posiadające certyfikat zgodności, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność jest co najmniej taka jak materiałów oryginalnych. Materiały równoważne muszą być fabrycznie nowe, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części. Żaden z materiałów (toner, atrament, tusz) nie mógł być wykorzystany w formie pierwotnej w całości lub części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane albo refabrykowane oraz muszą pochodzić z bieżącej produkcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień, dlatego Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie, dotyczące tych podmiotów (zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu); 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu oferty) części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3. Wykonawca zamierzający powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w Oświadczeniu (dotyczącym spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ) składa oświadczenie w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia; 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, Oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie odrębnie; 5. Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów składa wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie ze wzorem zobowiązania stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy lub wykonawców składających ofertę wspólnie – wraz z ofertą. 7. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 3 do SIWZ. 8. W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy składa: 1) aktualne dokumenty potwierdzające umocowanie osób podpisujących umowę, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty; 2) pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik, o ile pełnomocnictwo nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty; 3) umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), sposób rozliczenia między stronami umowy należności otrzymanych od Zamawiającego z tytułu wynagrodzenia wykonawcy, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania umowy, solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach