Powiat Lęborski ogłasza przetarg
- Adres: 84-300 Lębork, ul. Czołgistów
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 598 632 810 , fax. 598 632 850
- Data zamieszczenia: 2017-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork, woj. pomorskie
tel. 598 632 810, fax. 598 632 850
REGON: 770979648 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-lebork.com/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do realizacji zajęć w roku szkolnym 2017-2018 w ramach projektu w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020). - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych (dydaktycznych) niezbędnych do realizacji zajęć w roku szkolnym 2017-2018 w ramach projektu „OTWARTE UMYSŁY” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (Oś Priorytetowa III Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej RPO WP 2014-2020). Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część 1 - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym – Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku i Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018 a) Zadanie 1 – Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym – Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018 b) Zadanie 2 - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018 c) Zadanie 3 – Dostawa materiałów dydaktycznych-kalkulatorów niezbędnych do prowadzenia zajęć w Powiatowym Centrum Edukacyjnym – Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018 Część 2 - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku i Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018 a) Zadanie 1 – Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018 b) Zadanie 2 - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018 c) Zadanie 3 – Dostawa materiałów dydaktycznych-kalkulatorów niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018 Część 3 - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku i Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018 a) Zadanie 1 – Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018 b) Zadanie 2 - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018 Część 4 - Dostawa materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć w Młodzieżowym Domu Kultury w Lęborku w roku szkolnym 2017-2018 Przedmiot zamówienia należy dostarczyć we wskazanym terminie wraz z wyładunkiem na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami, w odliczonych ilościach dla poszczególnych zadań pod adres: - dla Części 1: • zadania 1 i 3 – ul. Pionierów 16, 84-300 Lębork • zadania 2 – ul. Reja 18, 84-300 Lębork - dla Części 2: • zadania 1, 2 i 3– ul. Marcinkowskiego 1, 84-300 Lębork - dla Części 3: • zadania 1 – ul. Warszawska 17, 84-300 Lębork • zadania 2 – ul. Dygasińskiego 14, 84-300 Lębork - dla Części 4 – ul. Różyckiego 2 Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być oryginalne, profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe, nie regenerowane. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, z widocznym logo, symbolem produktu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem minimalnych wymogów co do rodzaju i ilości asortymentu, jak również wymagań technicznych i jakościowych znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2023-05-24 - Dostawa laptopów, komputerów stacjonarnych, monitorów oraz oprogramowania biurowego w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"
Dodano: 2023-03-06 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK „Cyfrowa szkoła” dla uczniów niezbędnych do realizacji zajęć i programów nauczania oraz w celu wyposażenia pracowni
Dodano: 2021-01-13 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK „Cyfrowa szkoła” dla uczniów niezbędnych do realizacji zajęć i programów nauczania oraz w celu wyposażenia pracowni
Dodano: 2020-11-16 - Dostawa sprzętu i materiałów informatyki na potrzeby Komendy Miejskiej PSP w Gdańsku
Dodano: 2020-10-02 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPRZĘTU TELEINFORMATYCZNEGO DO KPP W PRUSZCZU GDAŃSKIM ORAZ KMP W SŁUPSKU.
Dodano: 2020-07-17 - dostawa materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni
Dodano: 2019-12-02 - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do realizacji zajęć w roku szkolnym 2019-2020 oraz materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć
Dodano: 2019-11-18 - Wdrożenie systemu WiFi w budynku biurowym przy ul. Witomińskiej 29 w Gdyni
Dodano: 2019-09-24 - dostawa taśm LTO-6 na potrzeby Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2019-04-04